Frode Kristiansen

Autorisasjon (1994)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Frode Kristiansen

Beste fastlegen som finnes

Han ser deg som person og lytter til deg. Han tar deg på alvor og hjelper til. Flink til å henvise videre om det trengs. Dyktig lege. Beste fastlegen jeg har hatt. Super fornøyd. Bra service også.

En lege som virkelig tar deg på alvor

Har hatt F Kristiansen som fastlege siden fastlegeordningen begynte. Her har du en lege som virkelig hører på deg. Du får alltid vite prøveresultater. Han tar deg på alvor og er ikke redd for å henvise videre hvis han er usikker. Han sitter ikke bare på pc’n men ser på deg og hører hva du sier. En lege som virkelig bryr seg og viser empati! Hadde ikke byttet hvis jeg ikke hadde måttet flytte! Takk til deg, Frode Kristiansen

Fantastisk lege

En fantastisk lege som alltid stiller opp for pasienten. Henviser videre ved behov. Er lydhør. Tar seg tid. Følger opp. Veldig flink med barn. Hatt han som fastlege i ca 14 år. Aldri Vært noe å klage på.

Tar deg på alvor!!

Han vil du skal komme for sjekk selv ved den minste ting! Han sier ofte "Vi må sjekke for sikkerhets skyld" og han henviser videre med en gang når det er noe han er usikker på...du blir aldri sendt hjem med en pakke paracet og beskjed om at detta går over av seg selv!
Det virker som om han evner godt å sette seg inn i andres situasjon ig er forståelsesfull!

Veldig flott lege

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Jeg føler han tar det jeg kommer med seriøst, han henviser meg videre om det er noe han er usikker på eller om det er noe han vil være helt sikker på. Faglig er han veldig dyktog, å jeg har tillitt til hans vurderinger.