Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Autorisasjon (2008)

Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik

Mitt intrykk er at Nidhi er en imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik lege. Føler meg særdeles tatt på alvor og ivaretatt. Kommer i tide og lytter godt. Sant at man må ta av seg på bena, men man får tøfler man kan benytte seg av og legekontoret er skinnende rent! Eneste man må vente litt på er å få tak i resepsjonspersonalet, tok ca 5 - 10 minutter å få svar den ene gangen jeg ringte, men veldig imøtekommende personale og super enkelt å få bestilt time (bare noen dager etter at jeg ringte).

Er der når du virkelig trenger henne

Nidhi er en fastlege jeg har brukt i mange år.
Hun er den legen du vil ha når du virkelig blir alvorlig syk. Ja det har vært litt mye forsinkelser noe jeg synes har bedret seg. Og ja som alle andre gjennom livet har også hun måttet melde at hun ikke kan komme på jobb slik at jeg ikke har fått den timen jeg har trengt. Men leger blir også syke og har også syke barn :-) Er svært kunnskapsrik, lytter og tar seg god tid. Er superfornøyd og vil absolutt anbefale henne. Hvis det er noe som hele legesenteret bør jobbe med er det resepsjon, og bevisstgjøring på at de som sitter i resepsjonen er førsteinntrykket og svært viktig for pasientene. Her føler man seg ikke alltid like godt ivaretatt.

Takk men nei takk

Blir møtt med at man MÅ ta av seg på bena.. noe som er særdeles uhygienisk på et legekontor. Etter klage til kommuneoverlegen dukket det opp noen plastikk sandaler man kan låne.. kun til voksene. Man får heller ikke lov å ta med barnevogn inn, uansett om man er nyoperert og ikke kan bære. Snakker nedlatende og belærende til mennesker når man er uenige med henne.
Rett og slett på grensen til frekk.
Alltid forsinket minimum 30 min, men også godt opp mot 1 time.
Uansett hvor alvorlig det er får man time 2-3 uker frem i tid. Sekretæren spør ikke engang hva timen gjelder før helt på slutten av samtalen når hun allerede har gitt time. Dette var bedre når Morten jobbet der. Han var super flink og kunnskapsrik. Flink å sette opp timer etter alvorlighetsgraden. De henviser gjerne til legevakten i åpningstiden, da dem ikke har tid eller mulighet. Noe dem strengt tatt ikke skal gjøre.

Flink lege, men nærmest utilgjengelig

Har opplevd at min legetime blir avlyst én time i forveien flere ganger på rad. Når du først treffer henne, er inntrykket positivt, men legetimer blir avlyst gang på gang, selv om jeg har ventet over 10 dager. Ventetiden på kontoret er forøvrig alltid 30 minutter+ Jeg må derfor bytte fastlege - det er rett og slett uprofesjonell behandling.

Vet best, tror hun

Virker åvenpå, sier at ting er slik og slik. Om hun blir konfrontert med at andre leger sier noe annet blir hun sur. Hun tar gjerne deler av konsultasjonen ute i venterommet også slik at andre får høre prøvesvar, tar seg ikke tid til å ta pasienten inn igjen. Nei anbefaler ingen henne.
Dessuten sitter ofte sekretærene med luken oppe mens de prater i telefon, og prater på en slik måte at hele Frogner får vite hva andre ringer for ved å gjenta pasientens fødselsdato høyt osv. Ikke gode holdninger generelt hos Frogner medisinske. Ingen av mine barn eller jeg skal dit igjen.