Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Autorisasjon (2008)

Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Den beste legen som finnes!!

Nidhi er en lege som lytter og er empatisk! Jeg og min datter bruker henne. Vi får alltid forklart ting i et språk som vi skjønner, hun tar tak i tingene og skal alltid til bunns når hun skjønner at noe er galt. Kan anbefale henne på det sterkeste!!

Hyggelig

Nidhi er hyggelig og flink. Hun snakker kanskje litt mye og er litt vanskelig og komme til ordet. Noen ganger er hun ganske stresset, og noen ganger har hun masse tid og det er fint. Føler vi har en god tone. Jeg skulle kunne ønsket litt bedre til rettelegging av behandling og medisiner. Men alt i ett er jeg fornøyd.

Utrolig blid, hyggelig , varm og forklarende

Ble møtt med hyggelig og varm velkomst. Etter jeg forklarte mine klager så forklarte hun detaljert i ett språk JEG skjønte.
Pratet meg meg i en troverdig tone som fikk meg til å stole på henne.
En fantastisk lege som har gitt meg en følelse at her er jeg velkommen og at hun er der for meg.
Kommer aldig til å bytte lege for her blir jeg lyttet på.
Anbefalles sterkt.

nei

har konsultert legen om veldig hoste, fikk beskjed om at jeg måtte slutte å røyke, etter 3 uker fikk jeg brev om at jeg hadde kikhoste, men nå er det for sent å få behandling.... hun hadde visstnok forsøkt å ringe, min mobil viser ingen tapte anrop.

neste gang, smerter i fot, dette er visst også relatert til røyking iflg. lege, det er relativt skjelden jeg røyker med foten, foten er etter et drøyt år fremdeles ikke bra. det skal nevnes at jeg fikk noe hjelp og lindring fra Gallus Og Plesner på Strømmen, men problemet er fremdeles ikke løst.

siste gang manglende stemme grunnet luftveisinfeksjon iflg. første lege, fikk hostesaft, uke 2 skyldes dette utvilsomt røyking, sitter nå å lurer på hva som hender i uke 3.

min vurdering av legen er mangler empati, mangler forståelse og mangler all kompetanse en lege skal ha,

har byttet fastlege

vil ikke gi en stjerne til vurdering!

Ikke anbefalt

Meget flink til å forholde seg til fysiske plager, men tar seg liten tid til å undersøke grundig om det skulle være snakk om noe utenom A4-plager. Jeg har slitt alvorlig psykisk og det ble forverret etter behandlingen jeg mottok av denne legen. Hun bagatelliserte problemet kraftig og hørte ikke på det jeg hadde å si. Dette opplevdes veldig vondt og nedverdigende og det var vanskelig å måtte finne ut av alt på egenhånd uten støtte fra noe hold.
Hold dere unna.