Bård Magne Nordheim Kvam

Ingen på venteliste

Bård Magne Nordheim Kvam er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Magne Nordheim Kvam

Særdeles likegyldig og vanskelig

Var vår tidligere fastlege,men byttet. Ene gangen satt vi og ventet i 1t, kom inn på kontoret,fikk beskjed om at han likevel ikke hadde tid. Fikk regning på konsultasjon etterpå,selv etter klage. Anbefales overhodet ikke

Bytter ut denne legen

Mer surrete lege skal en lete lenge etter. Alltid forsinket og uforberedt når vi kommer til time. Vi stoler ikke lenger på han og velger å bytte lege for hele familien. Tviler på hans faglige vurderinger og er redd når vi går til han med syke barn

Grundig

Denne legen har jeg vært hos 2 ganger æ, engang for meg selv og en gang med min sønn. Vært veldig fornøyd begge gangene, litt uryddig kontor, men til gjengjeld har han bøker som han leter opp svar som pcen ikke finner. Viste seg at jeg hadde en sjelden underliv sykdom, som han henviste til den beste han visste om. Veldig grundig.

Grundig og analyserende

Har hatt denne legen som fastlege de siste to årene. Har inntrykk av at han tar meg alvorlig, og han undersøker alltid grundig hvis det er noe han er usikker på. Han er flink til å henvise videre. Han prater lavt og utydelig, så man må dessverre spørre flere ganger hva han mener. I tillegg har han lang ventetid, både på å få time, men også på å komme inn til timen. Å sitte en time i venterommet har vært tilfelle de fleste gangene jeg har vært der.

Elendig på alle punkt

Uryddig person
Lover - men holder ikke løftet sitt (skulle få prøvesvar i posten)
Sitter timer på venterommet ut over timeavtalen
Må komme på ny legetime for hver henvisning
Bagatelliserer
Skriver ut resepter likt og ulikt uten kommentar
Må være ganske bra for å tåle dette i lengden men blir på den andre siden aldri frisk ved dette