Bård Magne Nordheim Kvam

Ingen på venteliste

Bård Magne Nordheim Kvam er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Magne Nordheim Kvam

utrolig uryddig kontor

Har vært innom mange leger og kontoret hans er det mest uryddige. Skulle ha en synstest pga drosjelappen. Jeg måtte gjennom utrolig mange tester. Jeg har aldri brukt briller eller har hatt problemer med synet. En gang nevnte jeg 3 små problemer, maks 10 min tilsammen for å utrede alle tingene. Da jeg kom til punkt nr 2 avbrøt han meg og ba meg bestille en ny time. Han kunne bare ta en ting pr time. Jeg prøvde å forklare at det er utrolig klønete å måttekomme tilbake igjen, men han stod på sitt

Ikke bra !

Føler at han helst ikke ville hatt deg der, leser seg ikke opp før du kommer. Generelt Ikke veldig interessert ! Hyggelig nok

Katastrofe

Legen er en tragedie for familien. Han viser ingen interesse til å ivareta en god helse og utesteder kun medisiner. Han viser ingen form for initiativ til å undersøke problemmer eller til å sette av tid til proaktivt og forebyggende helse initiativer.

Lege på sin høye hest

Det er fælt å grue seg når man skal til fastlegen sin, men dette har vært tilfelle for meg altfor mange ganger. Han hører overhodet ikke på meg når jeg stiller spørsmål ved konklusjonene hans. Pasienten kjenner tydeligvis ikke sin egen kropp best eller har konstruktive tanker om egen helbred.
I tillegg er ventetiden uholdbar, minst 45 minutter forsinket hver gang.

Mistroisk lege

Opplever å ikke bli trodd/tatt alvorlig når jeg har problemer som ikke synes utenpå. I tillegg var han sarkastisk sist gang jeg var der. Virker heller ikke som om han har peiling på hva som plager meg enda problemstillingen burde være godt kjent etter flere besøk. Når man er i en sårbar situasjon, burde man slippe å bli utsatt for slik respektløs behandling. For meg har han gjort problemene verre isteden for å hjelpe. Empati og medmenneskelighet, hva er det. Ny fastlege nå!