Jens Eskild Musum

Autorisasjon (2015)

Jens Eskild Musum er en av 6 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Jens Eskild Musum

Fantastisk person

Her har du en lege som jobber for pasientene sine. Han har sett og hørt meg på en måte ingen andre leger har gjort. Han lytter og kommer med gode råd. Hyggelig er han også.

Fantastisk lege

Jens så og skjønte mine utfordringer med en gang. Der 3 leger og 3 psykologer over en periode på 15 år tidligere ikke har klart å hjelpe meg eller se hva det handler om, så traff Jens kjernen i problematikken iløpet av kort tid. Hans behandling/medisinering, tentative/mistenkte diagnose, henvisning og videre oppfølging reddet mest sannsynlig livet mitt. Imøtekommende og ivaretakende, nysgjerrig, humoristisk og utvilsomt faglig sterk.

Grundig

Lytter og setter seg godt inn i dine plager. Har stor empati og faglig passe god. Er interessert i å løse dine problemer.

Fantastisk lege

Fikk Jens Eskild tildelt da min gamle fastlege pensjonerte seg, og kunne ikke vært mer fornøyd. Her er en lege som ikke bare hører på deg, men han lytter og setter seg inn i problemene dine. Aldri følt meg så godt hørt og sett før. Han er i tillegg utrolig hyggelig og hjelpsom. 11/10 poeng her.