Lars Erik Kvernes

Autorisasjon (2007)

Gladbakk Legesenter Telefonnummer63 95 94 9063 95 94 ...
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av Lars Erik Kvernes

Virker uinteressert og dårlig oppfølging

Han er som oftest forsinket, og er lite imøtekommende. Både jeg og min sønn har samme opplevelsen. Samt at han sitter med nesen mot PC-skjermen i stede for å ha øyekontakt og prate med meg for å finne ut hvorfor jeg kommer til han.Føler jeg ikke blir ivaretatt på beste måte, og kommer til å bytte fastlege så snart jeg finner en ny. Han bør yte mer oppfølging i forhold til resultater vedrørende utredning.

Dyktig!

Jeg har vært så heldig å ha Lars Erik som fastlege siden 2009. Han er imøtekommende, grundig og veldig hyggelig. Han har et behagelig vesen og viser at han bryr seg om pasientene sine! Håper aldri han forsvinner fra Råholt, han er helt super! For øvrig er alle legene og ansatte på gladbakk dyktige og utrolig snille :)

BEST !

En mer hjelpsom og inkluderende lege skal man lete lenge etter (jeg har alldrig møtt noen). Ett ord beskriver alt, fantastisk. Her har man en LEGE som lytter og tar deg på alvor. EN STOR TAKK.

En meget dyktig lege som tar pasienten på alvor.

Kvernes tar pasientene sine på alvor. Helt fra første konsultasjon har Kvernes vært nøye og drevet tett oppfølging. Han følger også opp prøveresultater grundig. De gangene han er i tvil om diagnose, medisinering eller videre forløp, er han ikke redd for å kontakte nødvendg ekspertise. Han er heller ikke redd for å henvise videre.

Usympatisk og uinteressert

Han er alltid forsinket, og gir deg følelsen av at han vil ha deg ut av kontoret igjen fortest mulig. Usympatisk og lite interessert i hva du har å si. Tar seg ikke tid til grundige undersøkelser, følger ikke opp prøveresultater og henviser helst ikke videre.

Generelt preget av å være stresset, og noe manglende kunnskaper.