Lars Erik Kvernes

Autorisasjon (2007)

Gladbakk Legesenter Telefonnummer63 95 94 9063 95 94 ...
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt

Siste vurderinger av Lars Erik Kvernes

Tar sykdom alvorlig, behandling med en gang.

Han er en flink lege . Forstår og vet mye om sykdommer. Og flink med medisiner. Og alltid tar sin tid med sin pasiente.

Beste legen

Dette er en lege som strekker seg det lille ekstra for hjelpe og deg. Seriøs og et Glimt i øyet samtidig som han yter max service. Har vært så heldig og hatt Lars Erik som fastlege noen år og håper han aldrig slutter på Råholt..... Meget fornøyd passient

Fin fyr.

Har "heldigvis" sluppet å bruke legen så mye, men de par gangene jeg har vært der er Kvernes upåklagelig.
Litt tørrvittig kar, som tar deg på alvor.

Dyktig og oppmerksom lege!

Den beste legen jeg har hatt, og han skiller seg svært positivt ut.
Man føler at man blir tatt særiøst og samme hva slags problemer man kommer med, blir man tatt på alvor og sjekket grundig. Man får heller ikke følelsen av å bli sett ned på eller tråkket på, slik enkelte andre leger gjør.
Man kan forvente det beste når man går til denne legen, han tar deg og din helse på alvor og etterstreber å gi deg den beste behandlingen. Han lytter og setter seg inn i din situasjon før han tar en avgjørelse. Flott!
Jeg kommer aldri til å bytte lege så lenge han jobber der!

God lege

Har vært en del hos legen i år, noe jeg aldri har vært før.
Møter blide mennesker og god service. Lars Erik er behjelpelig, flink til å lytte, positiv og behagelig.
Er det noe han selv er usikker på videresender han deg, istede for å prøve og feile som noen andre leger gjør. Han har også ringt etter en tid for å høre hvordan medisinene har fungert og om vi skulle ha prøvd noe annet.