Christian Grødem

Autorisasjon (2000)

Vestre legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Christian Grødem er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Grødem

Den beste lege

Han er flink å finne sykdommen , høfleg , lytte til folk og snillaste lege som jeg har set. Jeg stoler på medcinska behandling.

God lege og hyggelig person

Byttet til Grødem etter å ha sjekket "legelisten.no". Har ikke angret. Jeg har (hatt) alvorlig sykdom som blir fulgt opp av spesialisthelsetjenesten, som igjen sender sine resultater og funn til fastlegen. Hver gang jeg er hos Grødem, får jeg inntrykk av at han er oppdatert, mao. at han faktisk leser det som kommer fra spesialistene. Grødem kaster ikke bort tid på bullshit. Derfor er det sjelden jeg opplever forsinkelser. Dette gjelder også avtaler på laboratoriet. Føler meg alltid i gode hender på dette legekontoret. Her er de også flinke til å bruke e-post (skulle bare mangle, men mange legekontor nekter å bruke det).

For mye å gjøre?

Tilgjengelig, ekspeditt og hyggelig - men antagelig for mange pasienter og for mye å gjøre. Gjorde seg utslag i at han husket dårlig eller satte seg ikke inn i den medisinske historikk og utvikling og fremstod derfor som litt for lettvinn og overfladisk.

Den yngste og beste legen jeg har hatt.

Jeg er en mann på over 50 år og med Christian kan man diskutere alt. Han er svært menneskelig og gjør det han kan for sine pasienter. Føler meg helt trygg og ivaretatt, og han leker ikke Gud/allviter. Er han usikker sier han det og sender deg videre til andre spesialister. Jeg har ved flere anledninger blitt sendt videre til andre spesialister og Christian har gitt meg "forståelige svar på diverse prøver". Jeg kommer aldri til å bytte lege så lenge jeg lever. Han er lett å komme i kontakt med via mail og svarer raskt. Men jeg ser at legesenteret har en utfordring når det gjelder kontorpersonalet. De burde ha vært på et smilekurs, de er tross alt kontorets ansikt utad. De møter til tider svært syke mennesker som har store utfordringer med andre mennesker. Er de da uheldig å treffer noen av kontorpersonalet sitt dårlige humør, vil nok flere snu i døra. Mitt råd til kontorpersonalet, menneskene som kommer til legekontoret har krav på en menneskelig måte. Kanskje noen av de ikke bør jobbe på legekontor men et lager.

Den beste legen jeg har hatt.

Veldig fornøyd med Christian.han er en dyktig lege som alltid tar meg på alvor. Er han i tvil så blir man sendt videre.han er en lege en kan snakke med om alt.det som også er veldig positivt er at man kan sende Mail,og han svarer rask. Bare en ting å si ,er veldig fornøyd. Er glad for å ha han som fastlege. Bytter aldri.Det som er negativt er noe av kontorpersonalet. Noen av dem burde hatt et smilekurs, og hvert litt mer service instilt. Dette manglet noen av dem. Legekontoret skulle kanskje ha ligget et annet sted, hvor en kunne parkere litt nærmere.Men alt i alt så er Christian så dyktig, at de negative tingene betyr ikke så veldig mye.