Christian Grødem

Autorisasjon (2000)

Vestre legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Christian Grødem er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Grødem

Fantastisk mann!

Jeg håper inderlig at jeg får plass hos Christian Grødem igjen når jeg flytter hjem til Kristiansand igjen! Utrolig flink og forståelsesfull lege, med mye kunnskap og evnen til å sende pasienter videre til spesialister. Det var rett og slett trist å måtte bytte han bort da jeg flyttet fra byen.

Veldig fornøyd!!

Hyggelig og imøtekommende. Er sjeldent forsinket. Ingen "verdensmester," sier ifra dersom det er noe han er usikker på. God oppfølging. Kan kontaktes på mail, får raskt svar. Jeg er alt i alt veldig fornøyd med fastlegen. Har imidlertid ikke alltid vært like fornøyd med kontorpersonalet som til tider er svært lite imøtekommende.

Helt topp!

Jeg har gått til Christian Grødem i mange år, og har ikke annet enn superlativer å gi ham. Positiv og imøtekommende. Ikke redd for å si "dette vet jeg ikke," og kontakte spesialister. Er tilgjengelig på mail og svarer raskt. Alle burde være så heldige å få en slik lege.
Problemet der har til tider vært noen av kontorpersonalet.

Bedre lege kan du leite lenge etter :)

Han er en veldig dyktig lege som tar pasienten på alvor.Jeg har vært hos mange flinke leger men ingen kan måle seg.Jeg reiser 1,5 time for å komme til Christian.Det sier vel bare litt om hvor flink han er som lege:)?

Kjempeflink!

Han er alltid interessert i pasienten, bruker tid, er flink til å kommunisere, og henviser videre hvis det er noe han ikke kommer til bunns i. Er også inneforstått med at feks psykisk syke også kan få fysisk sykdom, slik at ikke alt bortforklares med psyken. Og DET er viktig!