Nina Kile

Autorisasjon (2013)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Nina Kile er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Nina Kile

Blir ikke hørt

Nina Kile virker ikke seriøs. Ikke tar tingene på alvor. Svarer på e-konsultasjon etter uker. Hadde et problem i mange måneder , ble ikke henvist.

Hyggelig og flink

Er veldig fornøyd! Nina er varm og forståelsesfull, samtidig som hun tar ting seriøst og får ting gjort. Er rask til å henvise eller finne gode behandlingsmuligheter. Hun kunne kanskje ha snakket litt mindre og lyttet litt mer, men jeg føler meg hørt likevel. Trist at det er så uhorvelig lang ventetid på telefon og på legesenteret, men Nina er en fantastisk lege!

Eksepsjonell fastlege

Hatt Nina som fastlege under min studietid i Kristiansand. Hun er en utrolig dyktig fastlege, som har tatt meg seriøs, lyttet og vært utrolig empatisk. Er utrolig fornøyd med henne som fastlege. Hun er enkel å prate med, og tar både de store og små problemene like seriøst. Anbefaler henne på mitt sterkeste.

Godt medmenneske

Landet på Nins Kile etter å ha lest de positive innleggene her, de negative silet jeg bort ved bruk av fornuft da de ofte ikke handler om legen. Hun er utrolig imøtekommende, viser at hun bryr seg og strekker seg langt for å hjelpe. Som jeg også ser noen andre har nevnt så svarer hun raskt på E-konsultasjoner og hun er et empatisk menneske som vet å gjøre så man ikke føler seg dum eller masete. Kunne ikke vært mere fornøyd.

På pasientens side!

Lydhør og respektfull lege som virkelig er på din side og er støttende.
Hun svarer alltid raskt på e-konsultasjoner, og er dyktig på å argumentere for deg med andre instanser.