Tormod Øye Lønnerød

Autorisasjon (1997)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Tormod Øye Lønnerød er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Tormod Øye Lønnerød

Ingen hjelp

Lytter ikke på pasienten, mye av det samme som andre pasienter har skrevet om han

Anbefaler virkelig ikke denne legen !!

Tom for ord

Dette er en lege som er elendig til å lytte. Tillitten er lik null for min del. Dessverre unngår jeg mest mulig å ta kontakt med han. Det blir bare når jeg er helt nødt. Skulle gjerne ha skiftet lege, men problemet er de lange ventelistene hos leger som skårer høyt av pasienter.
Vi er mennesker med forskjellige utfordringer og lidelser og da blir det så feil å ta alle under en kam.
Bedre forståelse hadde gjort underverker, men i mitt tilfelle blir det stikk motsatt dessverre. Blir helt tom for ord - vi er ikke like- vi er ikke alle et A-4 ark.

Rask på respons, men tar ikke sine pasienter seriøst

Bra:
- Raskt tilgjengelig, både for å booke time og/eller epost

Dårlig:
- Tar ikke sine pasienter seriøst, hører ikke på problemene eller ønsker
- Nekter å ta saken videre til spesialister på fagområdet han selv ikke vet så mye om.

Digital oversendelse av dødsattest

Etter at min mor døde 28.11.23 ringte jeg legekontoret noen uker etter da Tingretten ikke hadde fått beskjed om dødsfallet. De svarte at Lønnerød hadde sendt dødsattesten nooen dager før. Forrige uke var jeg i kontakt med Tingretten, og da hadde de mottatt dødsattesten 4. januar. Da tok det over en mnd. før dødsattesten ble sendt, og i tillegg opplevde jeg kritikkverdig oppførsel ved at jeg blir gitt uriktige opplysninger. Dette er ikke måten å behandle pårørende på.

Tilgjengelig og lytter

Veldig fornøyd med Tormod. Han lytter og har god tilgjengelighet. Svarer raskt på e-konsultasjoner også.