Tormod Øye Lønnerød

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Tormod Øye Lønnerød er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Tormod Øye Lønnerød

Jeg bytter

Anbefales ikke. Har vært der flere ganger og opplever alltid store forsinkelser, han vimser mye, hører ikke på bekymringer - også når det gjelder små barn. Jeg bytter lege!

Ikke en lege jeg ville anbefalt

Synes han tar litt for lett på ting. Hvis man kommer med bekymringer så avskriver han de for fort og psykiske problemer har jeg ikke prøvd å tatt opp da kjemien ikke er på plass. Kan som regel få time samme dag om man ringer på morgenen.

Anbefales ikke.

Han hører ikke etter på hva pasienten sier, er ikke interessert i det hele tatt. Sa hele tiden at han hadde så dårlig tid så jeg måtte komme til det viktige ellers måtte jeg heller komme tilbake en gang til. Jeg har da time i 15 minutter som jeg betaler for. Når man prøver å vise eksem og han sitter mer enn en meter borte og sier at han ikke kan se noe for så å skrive ut noe fra en nettside så føler man ikke akkurat at det er noen løsning på problemet. Samme med at han sier "vi kan jo ta en blodprøve kanskje men det er jo ikke noe vits" i et tonefall som tilsier at det at du i det hele tatt er der er plagsomt for han og totalt unødvendig. Jeg er ikke en person som løper ned dørene hos legen og har kun vært der en gang i de ca 2årene jeg hadde han som fastlege så jeg går ikke dit for gøy. Nei jeg ville aldri anbefalt noen å gå til han og jeg byttet så fort jeg kunne etter det besøket jeg hadde.

Kompetent og grundig lege

Lyttende og interessert i pasientens forklaring av situasjonen. Man får følelsen av å selv være med på å konkludere. Godt lag med barn og tar oss som foreldre på alvor, bevisst på at vi kjenner barnet vårt best (hele familiens lege). Flink til å konkretisere, og til å komme med relevante forslag. Tilgjengelig og på tilbudssiden.

Meget dyktig lege

Har gått hos denne legen fra 2011 ,syntes han gjør en god jobb ,henviser riktig og jeg blir tatt seriøst med mine henvendelser .Resten av min familie går også til han og vi er alle meget tilfredse. kan absolutt anbefales.Meget dyktig lege syntes vi .:)