Tormod Øye Lønnerød

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Tormod Øye Lønnerød er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Tormod Øye Lønnerød

Meget dyktig lege

Har gått hos denne legen fra 2011 ,syntes han gjør en god jobb ,henviser riktig og jeg blir tatt seriøst med mine henvendelser .Resten av min familie går også til han og vi er alle meget tilfredse. kan absolutt anbefales.Meget dyktig lege syntes vi .:)

Dr.Lønnerød hører ikke etter på det man sier. Han tar deg heller ikke på alvor. Han har enkelte forestillinger om at pasientene er stereotypiske.

Ikke helt fornøyd - men stort sett en OK lege

Det går av og til litt fort i "svingene". Veldig opptatt av å få skrevet en god epikrise. Henviser greit til spesialister, men tar seg ikke god nok tid til å høre etter hva pasienten egentlig sier.

Fantastisk fastlege.

Lyttende,profesjonell,effektiv,sender deg raskt videre i systemet hvis en har behov for det.Veldig fornøyd med Dr.Lønnerød som fastlege.

Kan ikke anbefales

Jeg er hos legen hvert 3. År kanskje. Aldri syk. Jeg hadde et uhell og slo ryggen kraftig. Hadde problemer med korsryggen og dette gav sinnsyke smerter i venstre bein. Hadde ingen følelser i tærne. Lønnerød stiller seg da tvilende til alvorlighetsgraden. Jeg kunne i stå oppreist en gang.
Han ville ikke sjekke ryggen heller. Stilte diagnose (feil) gjennom samtale. Fikk utskrevet betennelses dempende medisiner, samt en adresse til en internettside om ryggplager. Måtte be om smertestillende samt sykemelding. Dette burde han fikset med en gang.
Kan legge til at han skrev ut nozinan som smertestillende. Utdatert medisin som blir brukt for å roe ned sterkt sinnslidende pasienter. Gikk rett i søpla da en mer kompetent lege forklarte hva det var.
Hele seansen virket merkelig og jeg kan ikke anbefale denne legen