Tormod Øye Lønnerød

Autorisasjon (1997)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Tormod Øye Lønnerød er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Tormod Øye Lønnerød

Bagatelliserer og er lite oppdatert

Tormod virker opptatt av å minke bekymringer for pasienten. Dessverre går dette på bekostning av å ta pasienten på alvor. Han stiller få/ingen spørsmål, og virker totalt uinteressert og lite oppdatert på kvinnehelse. Etter en legetime der, satt jeg igjen med følelsen av at det ikke er noen vits i å søke legehjelp hvis plagene er relatert til kvinnehelse. Smerter virker også uinteressante for ham dersom de ikke ser ut til å ha svært alvorlig årsak. Jeg vil virkelig ikke anbefale å bruke tid på en time her. Gå heller til en av hans flinke kollegaer.

Profesjonell og menneskelig

Profesjonell og menneskelig. Tar seg tid når det trengs. Gir råd og veiledning istedenfor resepter om det trengs

Ikke bra

Jeg har hatt Tormod i mange år og vært stort sett misfornøyd med tilgjengelighet, henvisningsevne og faglig dyktighet. Han ligger av og til en time forsinket til timen, og der er aldri en unnskyldning å få. Man får inntrykk av at man uansett er heldig som får lov til å komme inn i det helligste. Har ikke hatt noen alvorlige plager så det har vært litt tiltak å bytte fastlege, men det har jeg nå gjort heldigvis. Mitt råd er å styre unna denne legen.

Anbefales ikke!

Dårlig kjemi, tar ikke bekymringer på alvor! Virker som han tar avgjørelser uten å ha peiling på temaet. Anbefales ikke.

Beste fastege jeg har hatt

Har hatt mange forskjellige fastleger opp gjennom, og ser at Lønnerød har fått mye negativt tilbakemeldinger her. Og da tenkte jeg at det er på sin plass og si at jeg ikke har opplevd det andre beskriver. Jeg blir hørt, jeg har alltid blitt henvist til spesialist ved behov, og han tar seg god tid til å forklare om jeg lurer på noe. Det er lett å få time. Har ventet kanskje maks 20 min på venterommet pga av forsinkelser.