Einar Alexander Bøhmer

Autorisasjon (2012)

734 av 1500 (Husebyskogen Medisinske Senter)
174 av 480 (Lakselv Legestasjon)

Einar Alexander Bøhmer er en av 603 fastleger i Oslo
Einar Alexander Bøhmer er en av 7 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Einar Alexander Bøhmer

Virket uinteressert og ukonsentrert

Kom til Bøhmer fordi min fastlege ikke hadde tid. Neste gang vil jeg heller vente lengre eller benytte annet helsetilbud, for opplevde ikke at dette var en god opplevelse.

Ga tillit

Lyttet til min informasjon om mine problemer. Gjorde nødvendige undersøkelser og informerte om status, alt i en vennlig Tone. Tok blodprøve, og når resultatene var klare, informerte han om disse, og om hva jeg kunne gjøre for å bli raskt frisk igjen. Han var hele tiden åpen for spørsmål.

Nedlatende!!

En lege som ser ned på deg! Nesten så jeg trodde han skulle le av meg da jeg fortalte han hva jeg trodde det kunne være med meg.
Ikke spørsmål om jeg ville ha noe medisiner. Ingenting!
Styr unna!!!

Relativt god kunnskap, men veldig lite empatisk og til tider faktisk frekk og hånende

Jeg har vært hos Einar 3 ganger i November og 2 ganger i Desember på grunn av alvorlig hjernerystelse som har vart i 8 måneder, og bytter nå fastlege.

Han var alltid uempatisk og litt småfrekk i tonen, men jeg valgte å se forbi det. Siste gangen jeg var hos han hadde jeg med kjæresten min fordi jeg var så liten (på grunn av hjernerystelsen). Han var direkte frekk mot både meg og kjæresten min, og spurte på et tidspunkt kjæresten min om «Hun også trenger psykolog» på en tullete og frekk måte.

Dette var bare det verste av flere eksempler. Han ba meg for eksempel en gang om å kjappe meg, etter han hadde kalt meg inn 10 min for sent, så jeg ikke skulle «stjele av lunsj tiden til damene» (sykepleierne).

Sier aldri god bedring, er aldri særlig hyggelig generelt. Ikke tar han meg særlig seriøst heller. Nå har jeg fått nok. Styr unna.

God og lyttende lege

Min mann og jeg har gått til Dr. Bøhmer i noen år nå. Han er høflig og hyggelig. Meget faglig dyktig og oppdatert. Jeg føler meg sett.
Takk for den gode jobben du gjør, Einar Alexander Bøhmer!