Sidsel Kristin Eidsnes

Autorisert1997

Sidsel Kristin Eidsnes er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Sidsel Kristin Eidsnes

Fornøyd!

Utrolig fornøyd med valget av fastlege, fikk anbefalt av et familiemedlem. Kunne ikke vært mer fornøyd. En lege som står på og ønsker å hjelpe!

Sidsel er en fantastisk lege som eg har hatt i over 10 år. Hun ser meg og en merker at forslag til løsning alltid kommer fra et genuint ønske om å gjøre det beste for akkurat deg. Eg har flyttet fra Randaberg men reisen er vel verdt det for å beholde en slik kvalitetslege.

Legen som "ser" meg, og tar meg p åalvor

Sidsel er ikke bare en meget god lege, men også ett fantastisk menneske, som ser pasienten sin, og er ærlig og oppriktig.

en bra og omsorgfull lege

Sidsel er en kjempe bra og koselige lege som bryr seg om pasientene sine og har tid til å lytte på dem og tar dem på alvor. det tar ikke lange tid før hun sendere en videre til videre behandling vis hun mener det trengs,,,, kunne ikke hatt bedre lege en det som Sidsel er anbefaler henne.....

Sidsel er suveren

Vi byttet fastlege for noen år siden, og valget falt på Sidsel da vi hadde hørt mye positivt om henne. Hun er suveren. Hun tar seg tid til å lytte, har humor og er alltid imøtekommende. Kunne ikke hatt noen bedre. Flink ift unger.