Vibeke Løvdal

Allmennlegespesialist, barne- og ungdomspsykiater og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barne- og ungdomspsykiatri

Autorisasjon (1997)

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Dyktig, men lite kontinuitet

Vibeke er i utgangspunktet en veldig dyktig og imøtekommende lege, men hun har permisjon annethvert år (har det vært så lenge jeg har hatt hun som lege) noe som gir lite kontinuitet. Sykepleierne fremstår også tidvis som sure/irriterte.

Irriterende og kranglete

Jeg opplevde Vibeke i dag som meget lite forståelsesfull og veldig irritert og kranglete. Veldig skarpe og ubehagelige kommentarer ble jeg vitne til i dag. Kommentarer:" Du klarer å ga, det går fint med deg , tenk på de som sitter i rullestol" sjokkerte meg. Heldigvis er hun ikke fastlegen min! Ingen anbefaling fra meg. Tvert i mot!!!

Kunnskapsrik lege

Har Dr Vibeke Løvdal som fastlege i mange år nå. Hun tar seg tid til pasientene. Tar alltid mine bekymringer og plager på alvor. Hun er en kunnskapsrik lege, og henviser meg til spesialist ved behov. Det eneste er at det er langt ventetid hos henne.

Legesekretærene som sitter på resepsjonen er ikke fintfølende eller hyggelige.

Vennlig, trygg og grundig

Vibeke har vært legen min i mange år. Hun er svært kunnskapsrik, men tørr å innrømme når hun ikke vet og tar seg tid til å lese seg opp når hun møter på noe nytt. Det er veldig tillitsvekkende.

Hun er forståelsesfull når det kommer til både psykiske og fysiske utfordringer. Hun tar mine bekymringer på alvor. Hun er veldig redelig, og jeg føler jeg kan stole på henne 100% mtp taushetsplikten, selv om vi er flere i familien som har henne som fastlege nå.

Merk at Løvdal har vært i permisjon fra fastlegejobben i ett års tid, og kommer tilbake tidlig i 2021. Det har vært svært dyktige vikarleger i hennes sted: Ingrid Nyeggen Sommer og Vagelitsa Høivang Fjeldstad. Begge er savnet/vil bli savnet.

Jeg har lite kritikk å komme med om Bærumsklinikken og Løvdal. Det eneste er at det ofte er endel ventetid på venteværelse, og at en av legesekretærende er ganske skarp i tonen og lite fintfølende.

Forutinntatt og nedlatende

Jeg opplevde Vibeke som meget lite forståelsesfull og interessert i den vanskelige sosioøkonomiske situasjonen som har preget meg store deler av livet, og som åpenbart er en hovedårsak til mine nesten like langvarige helseplager. Jeg opplevde henne tvert i mot som både nedlatende og forutinntatt. Ingen tillit eller anbefaling fra meg.