Vibeke Løvdal

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Dyktig!

Vibeke er utrolig dyktig, og er flink til å lytte. Hun har glimt i øyet, og får meg til å slappe av når jeg er hos legen. Anbefales på set varmeste.

hører ikke på meg, ikke fornøyd, bytter

jeg hadde Løvdal i flere år. da hun var på permisjon likte jeg vikaren Line Syvertsen bedre--hun tilskrev sobril og jeg fikk god effekt og lindring.
hun nektet å gi meg noe annet for angst enn antidepressiva.
hun nektet å gi meg sobril. direkte sitat "de dårligste legene skriver ut sobril."
hun nektet å gi meg sovepiller--kun melatonin--selv om jeg tracket søvnen min i flere måneder med appen "Sleep Cycle", hvor det viser 5-6 timers søvn i snitt, og viste henne resultatene under konsultasjon med henne.
hun lo da jeg påsto at barnevernet og eks-kona lyver til nav om meg og var uinteressert i å høre noe mer om det--bv-saken er grunnen til mye av angsten min.
jeg jobber som senior utvikler, har bachelorgrad og leser mye, særlig om medisiner, og Løvdal likte ikke at jeg stilte kritiske spørsmål til hennes vurderinger og virket uinteressert i alternativer. direkte sitat: "de fleste pasienter kommer hit for å høre og følge mitt råd".
jeg byttet idag til en lege i Asker, som har fått bra kritikk og tilsynelatende mye bedre enn alle andre tilgjengelige leger der: Dela Kamyab.
krysser fingrene.

'all-vitende autoritetsfigur'

Hørte ikke på meg som pasient, så meg ikke, og tok sine egne forutinntatte beslutninger som påvirket meg og min psyke. I tillegg til min familie/pårørende. Lyttet fortsatt ikke, enda jeg prøvde gjentatte ganger å forklare hvorfor jeg var kommet.
Byttet fastlege samme dag.

Den beste legen jeg har/har hatt

Ser på pasienten mer enn pc,n.Tar seg god tid til hver enkelt pasient.En man føler seg komfortabel og trygg med.Gjør alt hun kan for pasienten

Vennlig og seriøs

Vibeke er den beste fastlegen jeg har hatt. Veldig synd at hun er i permisjon (spesialisering). Line Syvertsen er hennes vikar tom oktober 2015. Håper hun kommer tilbake.