Vibeke Løvdal

Bærumsklinikken AS

Autorisasjon (1997)

1 person

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 116 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Forutinntatt og nedlatende

Jeg opplevde Vibeke som meget lite forståelsesfull og interessert i den vanskelige sosioøkonomiske situasjonen som har preget meg store deler av livet, og som åpenbart er en hovedårsak til mine nesten like langvarige helseplager. Jeg opplevde henne tvert i mot som både nedlatende og forutinntatt. Ingen tillit eller anbefaling fra meg.

Ser meg ikke

De gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, men henviser deg ikke videre, bare gir deg beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg.
For meg ble dette helt feil

Hyggelig, empatisk, går "den ekstra mila"

Har hatt Vibeke et par år, hun er den beste legen jeg har hatt!
Hun ser meg som pasient, hun tar seg god tid, hun går alltid "den ekstra mila" - hun har tilogmed tilbudt seg å være med meg på samtaler med andre instanser, og hun kan rett som det er sende en SMS vedrørende resepter, oppdatering på saker osv. En helt utrolig dyktig lege!

Fantastisk fastlege!

Vibeke anbefales på det sterkeste. Kunnskapsrik og en som virkelig lytter! Henviser raskt videre til spesialister.

Dyktig

Vibeke er utrolig dyktig, og tar seg god tid til pasientene sine. Jeg føler jeg er i trygge hender hos Vibeke, og at hun vil det beste for meg. En av de beste legene jeg har hatt!