Vibeke Løvdal

Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Den beste legen jeg har/har hatt

Ser på pasienten mer enn pc,n.Tar seg god tid til hver enkelt pasient.En man føler seg komfortabel og trygg med.Gjør alt hun kan for pasienten

Vennlig og seriøs

Vibeke er den beste fastlegen jeg har hatt. Veldig synd at hun er i permisjon (spesialisering). Line Syvertsen er hennes vikar tom oktober 2015. Håper hun kommer tilbake.

Veldig rask

Førsteinntrykket er godt og at hun lytter og har en omsorg for deg som pasient. Men så blir du plutselig avvist og må nærmest krangle deg til at du oppsøker henne fordi du faktisk er syk. Har gitt opp flere ganger, takket for meg, og dratt rett til Volvat for å få adekvat og nødvendig legehjelp.

Veldig fornøyd

Hyggelig og flink lege som tar seg god tid med pasientene.

En lege som ser hele mennesket

Det som teller mest for meg er at hun tydelig tar hver enkelt pasient på alvor. Jeg føler jeg blir møtt på en personlig, men likevel profesjonell måte hver eneste gang. Hun er grundig, og innhenter annen ekspertise/henviser om det aktuelle problemet strekker seg utenfor hennes kompetanse. Hun tar min opplevelse og vurdering av problemstilling med i sin totalvurdering, noe som medvirker til at tiltak som blir iverksatt har vært treffsikre og virksomme. Jeg har flyttet 4 gng siden jeg begynte å benytte meg av Vibeke som lege, og bor nå nokså langt unna- men jeg kommer aldri til å bytte lege.