Vibeke Løvdal

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Dyktig!

Vibeke er utrolig dyktig, og er flink til å lytte. Hun har glimt i øyet, og får meg til å slappe av når jeg er hos legen. Anbefales på set varmeste.

'all-vitende autoritetsfigur'

Hørte ikke på meg som pasient, så meg ikke, og tok sine egne forutinntatte beslutninger som påvirket meg og min psyke. I tillegg til min familie/pårørende. Lyttet fortsatt ikke, enda jeg prøvde gjentatte ganger å forklare hvorfor jeg var kommet.
Byttet fastlege samme dag.

Den beste legen jeg har/har hatt

Ser på pasienten mer enn pc,n.Tar seg god tid til hver enkelt pasient.En man føler seg komfortabel og trygg med.Gjør alt hun kan for pasienten

Vennlig og seriøs

Vibeke er den beste fastlegen jeg har hatt. Veldig synd at hun er i permisjon (spesialisering). Line Syvertsen er hennes vikar tom oktober 2015. Håper hun kommer tilbake.

Veldig rask

Førsteinntrykket er godt og at hun lytter og har en omsorg for deg som pasient. Men så blir du plutselig avvist og må nærmest krangle deg til at du oppsøker henne fordi du faktisk er syk. Har gitt opp flere ganger, takket for meg, og dratt rett til Volvat for å få adekvat og nødvendig legehjelp.