Vibeke Løvdal

Bærumsklinikken AS

1997

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Hyggelig, empatisk, går "den ekstra mila"

Har hatt Vibeke et par år, hun er den beste legen jeg har hatt!
Hun ser meg som pasient, hun tar seg god tid, hun går alltid "den ekstra mila" - hun har tilogmed tilbudt seg å være med meg på samtaler med andre instanser, og hun kan rett som det er sende en SMS vedrørende resepter, oppdatering på saker osv. En helt utrolig dyktig lege!

Fantastisk fastlege!

Vibeke anbefales på det sterkeste. Kunnskapsrik og en som virkelig lytter! Henviser raskt videre til spesialister.

Dyktig

Vibeke er utrolig dyktig, og tar seg god tid til pasientene sine. Jeg føler jeg er i trygge hender hos Vibeke, og at hun vil det beste for meg. En av de beste legene jeg har hatt!

Blir ikke hørt

Jeg byttet til Løvdal da min gamle lege gikk av med pensjon. Valgte henne utfra de positive tilbakemeldingene hun har fått på denne siden. Har nå vært hos henne i noen år.
Er ikke ofte syk og har sjeldent behov for å oppsøke henne, men de få gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, og lar det ligge dersom hun selv ikke har en konklusjon på hva som feiler meg, blir ikke videresendt til spesialist. Men får beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg. Føler at man bare går i en sirkel med henne.

Jeg trenger en lege som tar meg seriøst, søker hjelp der h*n står fast, finner ut av problemet, løser det slik at jeg kan fungere normalt og slippe å oppsøke legen gang på gang med samme problem uten å komme frem til noen løsning.
For meg ble ikke dette den rette legen.

hører ikke på meg, ikke fornøyd, bytter

jeg hadde Løvdal i flere år. da hun var på permisjon likte jeg vikaren Line Syvertsen bedre--hun tilskrev sobril og jeg fikk god effekt og lindring.
hun nektet å gi meg noe annet for angst enn antidepressiva.
hun nektet å gi meg sobril. direkte sitat "de dårligste legene skriver ut sobril."
hun nektet å gi meg sovepiller--kun melatonin--selv om jeg tracket søvnen min i flere måneder med appen "Sleep Cycle", hvor det viser 5-6 timers søvn i snitt, og viste henne resultatene under konsultasjon med henne.
hun lo da jeg påsto at barnevernet og eks-kona lyver til nav om meg og var uinteressert i å høre noe mer om det--bv-saken er grunnen til mye av angsten min.
jeg jobber som senior utvikler, har bachelorgrad og leser mye, særlig om medisiner, og Løvdal likte ikke at jeg stilte kritiske spørsmål til hennes vurderinger og virket uinteressert i alternativer. direkte sitat: "de fleste pasienter kommer hit for å høre og følge mitt råd".
jeg byttet idag til en lege i Asker, som har fått bra kritikk og tilsynelatende mye bedre enn alle andre tilgjengelige leger der: Dela Kamyab.
krysser fingrene.