Vibeke Løvdal

Bærumsklinikken AS

Autorisasjon (1997)

Ingen på venteliste

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Vibeke Løvdal er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Vibeke Løvdal

Vennlig, trygg og grundig

Vibeke har vært legen min i mange år. Hun er svært kunnskapsrik, men tørr å innrømme når hun ikke vet og tar seg tid til å lese seg opp når hun møter på noe nytt. Det er veldig tillitsvekkende.

Hun er forståelsesfull når det kommer til både psykiske og fysiske utfordringer. Hun tar mine bekymringer på alvor. Hun er veldig redelig, og jeg føler jeg kan stole på henne 100% mtp taushetsplikten, selv om vi er flere i familien som har henne som fastlege nå.

Merk at Løvdal har vært i permisjon fra fastlegejobben i ett års tid, og kommer tilbake tidlig i 2021. Det har vært svært dyktige vikarleger i hennes sted: Ingrid Nyeggen Sommer og Vagelitsa Høivang Fjeldstad. Begge er savnet/vil bli savnet.

Jeg har lite kritikk å komme med om Bærumsklinikken og Løvdal. Det eneste er at det ofte er endel ventetid på venteværelse, og at en av legesekretærende er ganske skarp i tonen og lite fintfølende.

Forutinntatt og nedlatende

Jeg opplevde Vibeke som meget lite forståelsesfull og interessert i den vanskelige sosioøkonomiske situasjonen som har preget meg store deler av livet, og som åpenbart er en hovedårsak til mine nesten like langvarige helseplager. Jeg opplevde henne tvert i mot som både nedlatende og forutinntatt. Ingen tillit eller anbefaling fra meg.

Ser meg ikke

De gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, men henviser deg ikke videre, bare gir deg beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg.
For meg ble dette helt feil

Hyggelig, empatisk, går "den ekstra mila"

Har hatt Vibeke et par år, hun er den beste legen jeg har hatt!
Hun ser meg som pasient, hun tar seg god tid, hun går alltid "den ekstra mila" - hun har tilogmed tilbudt seg å være med meg på samtaler med andre instanser, og hun kan rett som det er sende en SMS vedrørende resepter, oppdatering på saker osv. En helt utrolig dyktig lege!

Fantastisk fastlege!

Vibeke anbefales på det sterkeste. Kunnskapsrik og en som virkelig lytter! Henviser raskt videre til spesialister.