Siri Løvold Magnussen

Autorisasjon (2015)

Siri Løvold Magnussen er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Siri Løvold Magnussen

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk hyggelig og faglig dyktig. Blid og lytter til deg. Anbefales som fastlege . Ingen ventetid ved avtalt tid for legebesøk.

Fantastisk lege

Siri er den beste legen jeg har hatt. Hun lytter alltid, og man merker at hun faktisk hører hva du sier og ikke har gjort seg opp en mening i forkant. I tillegg er hun veldig koselig og faglig dyktig.

Topp!

Min tidligere fastlege før jeg måtte bytte pga flytting. Alltid blid, god på oppfølging, lytter godt, faglig dyktig og er løsningsorientert. Anbefales på det sterkeste.

Meget dyktig lege.

Da min forrige lege som var på et annet legesenter ikke gjorde jobben sin så ble valget enkelt, så da byttet jeg til Siri, noe jeg ikke angrer på. Jeg har anbefalt henne til flere som har byttet til henne. Som er strålende fornøyd.
Vil du ha en faglig sterk lege som genuint bryr seg om pasientene sine, så er Siri rett lege for deg!

Verdens beste fastlege

Trygg og god fastlege som virkelig lytter til pasienten og ser pasientens behov. Hun er også god til å forklare slik at pasienten forstår. Og ikke minst, verdens hyggeligste lege!