Ivar Halvorsen

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1986)

Køhler Legesenter Telefonnummer51 90 50 3051 90 50 ...
Lagårdsveien 78 4010 Stavanger
Ivar Halvorsen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Halvorsen

Ivar Halvorsen burde fått medalje for innsatsen sin!

Ivar møter pasientene sine med et vennlig smil, og er både hyggelig, seriøs og humoristisk. Han er utrolig faglig dyktig, holder seg oppdatert og er flink til å opplyse om nye metoder, medisiner og forskning. Ivar har en rolig og behagelig fremtreden, og som pasient føler jeg at mine medisinske og psykiske problemer blir tatt på alvor. Jeg føler meg både sett og hørt, og han lytter og har alltid noe positivt og betryggende å si. Jeg flyttet en time unna legekontoret for åtte år siden, og tanken på å bytte fastlege har ikke streifet tankene mine engang. Har man først fått Halvorsen til fastlege, så bytter mann ikke. En mer medmenneskelig og dyktig lege skal man lete lenge etter!

En Fantastisk Lege

Ivar Halvorsen er den ultimate lege. Kunnskapsrik, nytenkende - og omtenksom! Han har alltid tid til og lytte selv om det er bagatellmessige eller alvorlige beskymringer. Kan anbefales på det sterkeste!

den aller beste

faglig
omsorgsfull
har de rette råd
ser pasienten

Perfekt

Ivar er fantastisk dyktig og ikke minst veldig flink til aa berolige, svare paa sporsmaal og lytte. Jeg har flyttet fra Stavanger, men har flere ganger reist hjem naar jeg har vaert syk for aa faa hjelp av Ivar naar legen der jeg bor ikke finner ut hva som er galt.

Den beste legen jeg har hatt

Ivar er en enormt god lege. Han har tid, han lytter, og han er også meget god, og interessert i psykisk sykdom (mange andre leger har ofte verken interesse eller kunnskap om dette og man må klare seg selv). Man føler aldri at man må skynde seg hos han. Så det er en grunn for at han har fulle lister.