Naila Saddique

Autorisasjon (2016)

Naila Saddique er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Naila Saddique

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Hun så meg fra første stund i en situasjon jeg ikke kjente megselv igjen i. Hun var tydelig, raus, lydhør og omsorgsfull i veiledning og sykeoppfølgingen min. Kommuniserer tydelig og gir klare råd og veiledning når veien for å bli frisk er lenger og mer krevende enn man skulle tro.

Også med barn er hun trygg, stødig og god. Barnet mitt, som er små-engstelig for helsesjekk-rutiner etter å ha hatt oppveksten under korona-pandemien der den eneste kontakten vi hadde med helsestasjon var i forbindelse med vaksinering, lar Naila undersøke kroppen. Hun snakker til barnet mitt med en vennlig og respektfull tone, forbereder henne på det som skal skje og da går det fint. Et vennlig smil og blikkontakt er viktig for de små og det bare gjør Naila

Tusen takk for helt nydelig oppfølging av en som var langtidssykemeldt, men som sammen med deg har funnet veien tilbake til et friskt liv i 100% jobb.

Bra lege, men lite tilgjengelig.

Helt umulig å få time, så å være flink hjelper lite når du ikke når fram. Bruker flere dager på å svare via helsenorge.

Resepsjonisten er enda et større problem. Uproff, snakker i munn på deg, ingen service. Man føler seg liten, alt man vil er å få hjelp med behandligen sin. Får lyst til å gråte.

Styr unna hvis du sliter psykisk

Denne legen tar ikke kampen for deg. Hun bare aksepterer at systemet er dårlig. Denne legen har bare gjort vondt verre.
Hun er bestandig veldig forsinket og har null respekt for andres tid.
På telefontimer, så ringes det over en time for sent.

Hun tar deg på alvor.

Dyktig lege både til gravide, barn og mann.

Tar seg tid til å lytte, henviser når det trengs og følger opp prøvesvar.

God lege

Det tok litt tid før jeg ble vant til Naila, men når du blir vant til henne og forstår hennes væremåte så er hun en veldig grei lege. Jeg vil absolutt anbefale henne som familielege. Faglig sterk, til å stole på, omsorgsfull og dyktig med barn.