Naila Saddique

Autorisasjon (2016)

Naila Saddique er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Naila Saddique

Kunnskapsrik og lyttende:)

Lytter, tar seg tid til å forklare. Henviser videre når det trengs. En meget dyktig lege. Superfornøyd.

Dyktig med barn

Har Naila som lege for barna. Hun er kjempeflink med barn, omsorgsfull med glimt i øyet. Får vanligvis raskt time, og opplever at vi blir veldig godt ivaretatt. Anbefaler.

Omsorgsfull og meget dyktig

Fantastisk hyggelig lege. Faglig dyktig, men også ydmyk i forhold til å henvise til spesialister. Jeg gruer meg ikke lenger til Zoladex sprøyten, takket være den profesjonelle gode holdningen din. Du utstråler en trygghet som er super viktig for meg som er alvorlig syk. Den beste legen jeg har vært hos!

Fullstendig kommunikasjonssperre og lite grundig

Dette er en lege som ikke hører på pasienten, og gjerne stanser opp samtalen halvveis i pasientens setning og forklaring før man er ferdig. Dermed tar det veldig lang tid å forklare selv grunnleggende ting. Denne legen mer eller mindre sitter og rister på hodet og sier at slik er det ikke, og man ender opp med en debatt om alt før hun undersøker og motvillig innfinner seg med fakta. Tonen i samtalen er dårlig og misforståelser hyppige, gjerne fulgt opp med en syrlig kommentar basert på en misforstått situasjon. Hun tar ikke ekstra undersøkelse i form av prøver selv om diagnosen er "kanskje" på noe som skal medisineres i ukesvis. Besøkte henne bare fordi fastlegen er på ferie men neste gang blir den Volvat eller legevakten for dette er bare bortkastet tid.

Veldig flink lege

Empatisk, hyggelig og dyktig. Behandlet mitt barn med stor respekt og vi sitter begge igjen med en veldig god følelse etter behandling hos Naila.