Naila Saddique

Autorisasjon (2016)

Naila Saddique er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Naila Saddique

Dårlig kommunikasjon

Føler jeg er nødt til å bytte lege nå dessverre. Helsesituasjonen min er kompleks og sammensatt, føler dessverre ikke at denne legen strekker til. Har en ovenfra-og-ned holdning, er forutinntatt og lite tålmodig. Henvisning til spesialist ble avvist pga manglende info, uten at hun anerkjenner det eller gjør noe mer med det. Sikkert en god allmennlege for mange, men kommunikasjon er alfa omega, om man ikke skal føle seg ydmyket når personen tross alt blir betrodd ens innerste svakheter.

Omsorgsfull, dyktig og klar

Jeg er svært fornøyd med Naila Saddique som lege både til meg selv og
mine to barn. Hun er tilstedeværende, lytter og viser varme og omsorg. Hun er faglig dyktig og følger deg opp tett som pasient. Hun er veldig dyktig med barn. Ser dem og lytter til dem. Ja, hun er av og til forsinket, men det er fordi hun bruker TID på pasientene sine, noe som er sjelden vare nå om dagen!
Jeg kan varmt anbefale henne som lege og fikk hun selv anbefalt av bekjente.

Lite kunnskap og krass. Dessverre.

Har hatt Naila noen ganger nå, da legen min ofte er opptatt. Har aldri lagt inn noe anmeldelse her før, men følte det var nødvendig på henne.

Hele veien utrolig utrivelig, ikke rom for å stille spørsmål (hun blir for sinna / kort lunte), og uryddig fra A-Å. Rett og slett en utrolig dårlig opplevelse, over flere legebesøk med henne.

Ellers kan legesenteret på Huseby anbefales og min «normale» fastlege er helt super! Ville bare svingt unna Naila, dessverre.

Dårlig kommunikasjon. Forferdelig!

Fikk ikke hjelpen som jeg trenger. Endre time min 3 ganger i veldig kort tid. Bare lese beskjed fra pasienter 1 timer før time start. Etter en og halv månedens venting, måtte jeg betale for å prate med henne i 2 minutes for å sende min henvendelse videre til noen annen som kan hjelpe meg. Bortkastet tid. Bytte fastlegen med en gang.

Forferdelig lege

Hun var sen over 30 minutter hver avtale om morgenen. Jeg tok blodprøve av henne. Men jeg fikk ikke resultatet på 3 uker. Til slutt sjekket jeg med resepsjonen at hun glemte å registrere testen min i systemet selv. Hun er ikke god i kommunikasjon også.