Mario Jorge Rodrigues Pereira

Autorisasjon (1994)

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Mario Jorge Rodrigues Pereira er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mario Jorge Rodrigues Pereira

Mario er dyktig han . Ingen tvil om det. Alltid smilende

Alltid smilende Har ingen darlige erfaringer, han tar seg tid derfor godtar jeg at det blir litt forsinkelser

Huff

Bare dårlige erfaringer med denne legen. Han han virket meget stressa samtlige ganger jeg har vært innom, og jeg føler meg til bry når jeg er der. Han er alltid kraftig forsinket, og det virker som han prøver å få meg ut av kontoret fortest mulig. Får inntrykk av at han er arrogant, og at han er lite interessert i å sette seg inn i sykdomsbildet mitt (på grunn av dårlig tid?). Virker også som han har en tendens til å ty til enkle løsninger/utprøvninger. Føler at det er bortkastet å gå til ham. Det ideelle ville vært å kunne gått til en lege som tar seg tid, og virker interessert i hva man har å si, samt være mer nøye med diagnostisering. Skal ikke være sånn at man kvier seg til å gå til legen fordi man føler at man blir ignorert, og ikke blir tatt på alvor.

Dyktig lege

Mario er en travel lege. Han er rask med å skjønne hva som er galt men du må forklare hva som feiler deg. Han er ikke tankeleser. Hadde inngrodd negl på stor tåa en gang . Dette var han den første legen som klarte å fikse godt. Desverre ødelegger resepsjonen som du møter først mye av inntrykket av legen. Mario er dyktig han . Ingen tvil om det. Alltid smilende. Han følger reglene gitt av departementet. Ikke alle pas som finner seg i det . Kontoret i seg selv kan gjøre ting bedre. Eksempelvis ha telefontid fra 08 .

Altfor stresset og lite lydhør

Opplever at legen blir opptatt med å skrive straks jeg starter å legge fram problemet. Da får jeg beskjed om å vente (altså stoppe og snakke), og som regel forsvinner timen i at han sitter og skriver. Han skal alltid se an, og jeg får aldri riktige henvisninger videre uten enten gjentatte besøk eller kraftig argumentering. Mye har jeg måttet ordne selv privat, og levert resultatene til han, og han har selv uttalt at han har blitt overrasket over flere av resultatene.
Nav ventet flere måneder på dokumentasjon de purret gjentatte ganger på (og ba meg hjelpe og purre), og vurderte "hardere skyts" for å få papirene de trengte. De var dog veldig fornøyd med det de fikk.
Lang ventetid på kontoret er verdt det at en slipper å vente ukevis på time, og kontoret er flinke til å opplyse om ca ventetid om en ringer, så jeg har ikke måttet gå unødvendig tidlig fra jobb

Verste legen jeg har hatt

Anbefaler virkelig ikke denne legen til andre. Han er alltid veldig forsinket og veldig stresset når du først får komme inn. Også lar han deg ikke fortelle ferdig før han avbryter deg, kommer med et usikkert forslag til medisinering/behandling også kaster deg ut. Ble nødt til å bestille enda en time bare for å ta opp et ganske så vanlig problem. Slurver med henvendelser og følger ikke opp sine pasienter.