May Berit Barli

Autorisasjon (1986)

May Berit Barli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av May Berit Barli

VIKAR

Hele 2018 har det vært vikar for dr. Barli. Ifølge hjemmesiden er vikaren der ut 2018 - ingen info om hva som skjer fra januar 2019).

Ung lege som er veldig ryddig og som virkelig følger opp og evt henviser videre.
Mulighet for e-konsultasjon om det er småting som kan løses uten å måtte møte på legekontoret.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt litt forkjellige leger og jeg har aldri følt meg mer velkommen som hos Barli.
Føler hun tar mine problemer på alvor og henviser gjerne til nyere undersøkelser for å kartlegge problemene.

Ikke like fornøyd lenger

Har alltid vært veldig fornøyd med legen men i det siste føler ikke jeg lenger at jeg får den hjelpen jeg trenger. Vanskelig å få time og når det gjelser medisinsk oppfølging så blir ansvaret sjøvet over på andre selv om det egentlig hadde vært fastlegens oppgave å følge opp

Empatisk og erfaren

Jeg har brukt henne som fastlege i ca 15 år og har bare positive erfaringer med henne. Hun er en lege som jeg føler tar meg på alvor og er grundig i sine undersøkelser.

Utrolig god

Virker som hun genuint bryr seg. Støttende og forståelsesfull ved psykiske plager. Noen ganger ventetid, men om man ikke har det travelt så er det greit. Hun tar seg god tid, man føler seg ikke til bry. Alt i alt veldig fornøyd (bytta fra en veldig mye dårligere fastlege i Ås).