May Berit Barli

Autorisasjon (1986)

May Berit Barli er en av 14 fastleger i Ås

Siste vurderinger av May Berit Barli

Ikke like fornøyd lenger

Har alltid vært veldig fornøyd med legen men i det siste føler ikke jeg lenger at jeg får den hjelpen jeg trenger. Vanskelig å få time og når det gjelser medisinsk oppfølging så blir ansvaret sjøvet over på andre selv om det egentlig hadde vært fastlegens oppgave å følge opp

Empatisk og erfaren

Jeg har brukt henne som fastlege i ca 15 år og har bare positive erfaringer med henne. Hun er en lege som jeg føler tar meg på alvor og er grundig i sine undersøkelser.

Utrolig god

Virker som hun genuint bryr seg. Støttende og forståelsesfull ved psykiske plager. Noen ganger ventetid, men om man ikke har det travelt så er det greit. Hun tar seg god tid, man føler seg ikke til bry. Alt i alt veldig fornøyd (bytta fra en veldig mye dårligere fastlege i Ås).

OBS! Glemmer!

Henvisninger blir liggende! Dr. Barli har flere ganger ikke sendt henvisinger videre til f.eks spesialister eller andre sykehus -selv om det er det som blir sagt på konsultasjonen. Jeg har opplevd å gå å vente på timer hos spesialist i lang tid - helt til jeg til slutt ringer og får beskjed om at de aldr har mottatt henvisning.

Anbefales!

Jeg opplever May Berit Barli som en dyktig, trygg og empatisk lege som lytter og tar seg tid. Kan absolutt anbefales!