Dag Rune Østhus

Autorisasjon (2006)

Dag Rune Østhus er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Dag Rune Østhus

Helt elendig

Hver gang jeg går derfra har jeg en dårlig følelse. Holdningen er ovenfra og nedad, og det er kritikk hele tiden. Jeg skifter fastlege.

Probably the worst doctor I ever met

He begins asking you many questions about yourlife but he never look into your eyes ever. I do not think it is possible to trust what I doctor tolds you if he is not looking to your eyes. Besides that, he told me: "This is an issue that is normal in you " He did not want to send me to the specialist and he gave me instead a cream that could damage my skin. This would not be a problem but we are talking about the skin of a penis, then it is a problem that one cannot have a normal sexual life. Indeed he looked at my symtoms in something like a wikipedia for doctors.
Another time he told me that I should wait to get an X-ray because the X-ray can not get a good picture through the inflamation. Well... I think a doctor should know that X-ray take the bones in white and everything else in black. I had a fracture that did not heal properly indeed and I needed to wait until I could get another GPD to get a propier treatment.
Besides all that, at the end... you need to pay with cash...

Dyktig fastlege

Dr. Østhus er en flink lege, lytter til pasienten, forklarer godt og har alltid gitt riktig behandling. Anbefales absolutt.
På den annen side har konsultasjonene noen ganger vært preget av hastverk. Dette har aldri gått utover det faglige, men er ikke så hyggelig.

Behjelpelig og grundige.

Går sjelden til lege, men de to gangene jeg har vært hos Rune, har han lyttet, undersøkt og stilt riktig diagnose.
Jeg likte at han ringte sykehuset for å konsultere ekspert, mens jeg var inne hos han. Det viser ydmykhet ovenfor faget, og interesse for å gi pasienten best mulig hjelp.
Jeg er svært fornøyd og kan ikke klage på noenting.
Litt umoderne å bare kunne motta kontant betaling, men henger meg ikke opp i det.

Den aller beste legen eg noen gang har hatt<3

han hjelper dg når du trenger å lyttee til dg:) de hjelpe dg når du trenger:)