Dag Rune Østhus

Autorisasjon (2006)

Dag Rune Østhus er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Dag Rune Østhus

Meget synpatisk

Lette å komme til, lytter til det en sier, og gjør det leger skal gjøre.

Samlebånd

Dag Rune er alltid forsinket, til og med når man har den første timen klokken 8.15. Konsultasjonene preges av hastverk. Her er det samlebånd-følelsen, ut med en og inn med neste. Han følger ikke pasientene opp, og det fremstår ikke som om han har noe ønske om å hjelpe. Han har itillegg en overlegen og ovenfra og ned-holdning til pasientene.

Jeg har hatt Dag Rune som fastlege siden han startet, og har sett en trist utvikling i kvaliteten på hans konsultasjoner. Jeg og familien har derfor valgt å bytte.

Ut over dette er kontordamene hans veldig lite imøtekommende. Og hvilket legekontor i 2014 tar ikke kort?

Flink med barn

Dr. Østhus er barnas fastlege og både vi foreldre og barna er fornøyde pasienter. Østhus tar seg tid til barna og har barnetekke slik at undersøkelser går veldig greit.

Den dårligste legen jeg har hatt

Østhus er ufølsom og uinteressert i sine pasienter. Venterommet er stadig tomt, og det er en grunn til det. Frarådes!

Den beste legen.

Dag Rune Østhus må være den beste legen i Stavanger. Han er flink til å lytte, skriver ikke ut sykemeldinger og tabletter uten at det er helt nødvendig. Har godt humør og glimt i øye. Altså en alla tiders og veldig flink lege. Tar deg alltid på alvor.