Ketil Rune Aspevik

Autorisasjon (1985)

Søreide Legesenter Telefonnummer55 11 65 0055 11 65 ...
Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend
Ketil Rune Aspevik er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ketil Rune Aspevik

Det går sikkert over

Om man ikke har en synlig skade får jeg liksom ikke den hjelpen jeg håpet på.
Har til denne tid ikke følt at det var vært nytte i å besøke Aspevik.
virker ikke som han tror helt på hva du sier, eller at han mangler kunnskap.
Kommer lett til så det er da fint, men når jeg er syk og trenger hjelp blir det nå oftere at jeg heller betaler for å komme til ved Volvat på laguneparken.

Godt fornøyd

Jeg har hatt Dr. Aspevik siden jeg var liten. Jeg og min familie har alltid blitt godt tatt vare på når det er noe. Han er flink til å henvise videre når det er behov for dette. Jeg opplever å komme fort til hvis behov og skulle da ikke han være tilgjengelig sørger de i resepsjonen for å finne plass til meg hos en av de andre legene skulle det være nødvendig. Alltid like smilende og blid de som jobber der.

Hyggelig og rolig lege, flink til å henvise vidre ved behov!

Har brukt Aspevik i mange år både til meg og min familie. Han er hyggelig å snakke med, tar seg tid til å lytte og ikke minst flink til å henvise vidre når det er behov for det! Hører på hva du har å si og er villig til å gå nye veier, leser seg opp om nødvendig på nye behandlinger/medisiner! Kan innimellom oppfattes som litt tafatt, men i det store og hele en flink lege som ønsker å hjelpe!

Totalt negativt

Slutter meg til særlig innlegg 1 og 2 her. Er ikke tak i, unnvikende på kommunikasjon og gir ikke klare svar. Ved hjerte illebefinnennde (kom i taxi) måtte jeg ligge på benk på venterom med tilsyn av andre pasienter. Tildels motvillig til å utrede og ved kroniske lidelser; styr unna... Kontorpersonalet var direkte uvennlig.

Utrolig flink og observant lege

Jeg har gått til han i mange år nå, og har alltid opplevd at han tar meg seriøst hvis det er noe jeg forteller og jeg føler alltid han tar seg god tid til å høre på mine "problemer". Hvis han er usikker, tar han alltid flere prøver for å være sikker på at han ikke utelukker noe. Kontor-damene har alltid vært like hyggelige og behjelpelige. Veldig fornøyd, og har aldri tenkt tanken på å bytte lege etter at jeg fikk han som fastlege.