Ketil Rune Aspevik

Autorisasjon (1985)

Søreide Legesenter Telefonnummer55 11 65 0055 11 65 ...
Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend
Ketil Rune Aspevik er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ketil Rune Aspevik

Mangel på øyekontakt

Opplevde ikke at han var tilstede, han satt med ansiktet ned i tastaturet og på skjermen, og jeg følte at jeg måtte dra noe respons ut av han. Slik var det hver gang. Han virket alltid sliten og utdatert, men snill er han nok. Jeg har hatt andre leger i etterkant som er mye mer interessert.

Ubehagelige kontordamer. Lunefulle og kvasse.

Hyggelig, men tafatt.

Hadde Aspevik som fastlege gjennom mange år. Synes etterhvert at jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte, samt at han ble mer og mer tafatt.
Dårlig service av kontorpersonell. Klump i magen av tanken på å måtte kontakte dem.
Byttet fastlege nå, er meget fornøyd!

Uinterressert med tiden

Har hatt han i mange år, og når eg kommer tilbake med en problem som ikkje har bedre seg eller blitt forverret virker det som han ikkje hører etter. Derimot er han flink til å henvise en videre, men ved kroniske sykdommer er han ikkje så "hjelpsom" alltid.

Ganske førnøyd

Aspevik er en tillitsull leg som lytter på hva pasientene sier. Er flikk til å henvise til spesialister hvis det er nødvendig

Totalbilde:negativt.....

Denne fastegen har gode personlige egenskaper,vennlig og grei å snakke med... Det faglige var ikke like bra...selv hadde han begrensede kunnskaper og var lite villig til å henvise.For meg var denne fastlegen en svært negativ erfaring.