Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Vikaren er noe av det verste jeg har vært borti

Har aldri vært borti en mer ubehagelig opplevelse enn det jeg hadde med vikaren [FJERNET AV MODERATOR]. Hun tar deg ikke på alvor på noen som helst måte, oppførte seg uprofesjonell, krenkende og svært ubehagelig. Timen endte i tårer og hun forverret min situasjon på alle måter. Ser det er flere som har svært dårlige opplevelser med henne, håper dette blir tatt tak i og gjort noe med. Desverre veldig ødeleggende for Shagun å ha en så dårlig vikar.

vikaren er ikke flink

Vet ingenting om shagun, men har vært hos vikaren, [FJERNET AV MODERATOR], og hun er en av de verste legene jeg har møtt. tar deg ikke på alvor, og har egentlig ikke noen løsninger til problemer du kommer med, virker irritert når du spørr spørsmål og viser ikke interesse for deg som pasient.

Beste fastlegen du kan få

Shagun er bare helt fantastisk. Ikke minst den mest kompetente legen jeg noen sinne har vært borti. Håper jeg alltid kan få ha shagun som fastlege!

Meget dyktig

En dyktig og lyttende fastlege. Tar pasienten sine bekymringer på alvor. Lett å få time. Kan trygt anbefales.

Ok minus - men tror ikke du vil finne noe bedre.

Enkel SMS-tjeneste hvor man kan få time samme dag, men som oftest dagen etter.
Helt greit å ringe inn. Ikke de beste åpningstidene på telefon. Ikke spesielt hyggelig personale på andre siden av linjen. Kort ventetid på venteværelset.

Bhatia er ikke spesielt flink til å utdype hva og hvorfor når man kommer til hun med en problemstilling. Hun spør og graver heller ikke, så du må selv vite hva som feiler deg når du går inn døren.
Hun prøver å lage rom for deg og dine behov, men ofte faller det gjennom. Men jeg tror at hun oppriktig prøver. Kunne vært flinkere på å ikke "skubbe" pasientene ut døren - bør være mer åpen for at pasienter synes det er vanskelig å åpne seg, og yte større tålmodighet.
Hun er ikke legen for en pasient med litt dårlig selvtillit, da hun ofte overkjører deg. Jeg personlig finner det vanskelig å nå gjennom.
Ellers er hun hyggelig, med et snev av frekk undertone, men også artig.

Jeg må legge til at jeg går ikke like hyppig til legekontoret som jeg burde. Muligens det er min dårlige selvtillit som bedømmer, men grunnen er at jeg føler jeg ikke blir tatt seriøs, ikke klarer å "skjære gjennom" og at jeg er til bry. Jeg må kjempe for meg selv når jeg sitter i pasientstolen.

Åpningstider er helt greit, man må ta fri fra jobb for å gå til legen eller hente noe i resepsjonen.
Dem i resepsjonen er et uendelig lite kaos i seg selv. Her har jeg dårlig erfaring. Mye smått og noe stort, men det mest alvorlige var en henvisning til en av fastlegevikarene om et inngrep, hvor jeg lærte ved oppmøte at vikaren ikke hadde faglig kunnskap om inngrepet. "Men vi kan prøve".. Nei, takk.
Fowsi på laben er jeg meget fornøyd med - utrolig nok er det hyggelig å ta blodprøver og vaksiner.
Legekontoret fremstår som rent, ryddig og hygenisk.