Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Svært empatisk og effektiv

Lytter og er god på å stillle relevante spørsmål. Evneveik å skjære ugjennom om det blir lite fakta og mye følelser.

God opplevelse!

Jeg var til Shagun og fikk god hjelp med en infeksjon. Hun tok flere prøver og var opptatt av å fortelle meg om hva vi kunne gjøre videre dersom behandlingen ikke fungerte, og passet på at jeg fikk god oppfølgning. En god lege som jeg er fornøyd med.

Lyttande, aktiv lege!

Shagun Bhatia er ein kjempedyktig lege som alltid tar meg seriøst. Det verkar som hennar fagkunnskap er svært solid, og ho er flink til å forklare kompliserte saker på ein forståande måte. Ho er flink til å lytte og ein merkar at ho bryr seg om pasientane sine. Shagun Bhatia er beste legen eg nokon gong har hatt!

Fantastisk fastlege

Shagun er imøtekommande, hyggeleg og profesjonell. Eg sitt igjen med eit inntrykk av ein dyktig og oppdatert lege. Ho lytter til problemet og gir gode råd eller viser videre dersom ho meiner det er grunn til det. Kort ventetid på time, ofte oppsatt same dag eller dagen etterpå. Øvrig personale på kontoret er også utruleg trivelege og dyktige. Eg føler meg alltid trygg og ivaretatt når eg går til Shagun, eg har aldri hatt ein betre fastlege!

Kjempebra lege

Dette er en dyktig, hyggelig og behagelig lege. Hun lytter godt, gir god behandling og nyttige råd, samt henviser raskt til spesialist. Hun er effektiv og direkte, men tar seg god tid til å gå gjennom medisinsk historikk, for ikke å snakke om hele listen med saker som jeg har med meg. Anbefales!