Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Ikke bra!

Jeg har vært av og på syk i nesten et år. Jeg føler jeg ikke blir tatt seriøs der jeg sliter med å være ueffektiv på jobb etter å hatt flere infeksjoner etter hverandre og å ha gått på medisin og antibiotiker lenge. Etter perioden med sykdom og medisin har jeg vært generelt uvell og det er nå jeg føler jeg ikke bli møtt med noe medfølelse.

Etter å ha nevnt at jeg kansje sliter med stress og kansje det er grunnen til slitenhet, og diverse fysiske symtomer på sykdom. Så ble jeg spurt 'hvorfor er du så stresset'?

Som en person med varierende intekt og ingen familie i norge, har denne perioden gått veldig ut over meg mens jeg får ingen medfølelse fra legen og føler det blir son 'rulling med øyner' stemning fra henne. Jeg ble nødt til å spørre om sykemelding der jeg fikk beskjed om at de ikke viste hva som ga fysisk symptomer der alle blodprøver hva normale. Men jeg 'skulle komme tilbake om det ble verre'. Man går jo til legen fordi at det er gale nok som det er.

Jeg anbefaler henne ikke om ikke du vet akkurat hva problemet du kommer til henne med. Hun er rask og effektiv vist du vet hva du har og vil få medisin for det, men om det er langvarig eller generall uvellhet, ikke forvent å bli møtt med noe medfølelse eller tålmodighet.

Kjempegod og lyttende lege

Vennlig og lyttende, hører etter, er tålmodig og smilende. God kommunikasjon og hun husker deg fra gangen før

Flink lege

Shagun har varit en fantastisk fastlege. Jag ändrade till henne efter att ha blivit tildelt "spøkelegen" i Cort Piil Helsesenter, och har alltid varit väldig förnöjd med byttet! Hon (och hela personalen som jag har träffat) är alltid hyggelige, och det är inte svårt att booke tid hos dem. Sms tjenesten fungerer utmerkt, men det är också lätt att nå dem på telefon. Shagun lytter och tar mig alltid på alvar. Hon var också fantastisk att ha som fastlege under mine 2 svangerskap. Hon anbefales!

En utrolig god fastlege

Shagun Bhatia tar meg alltid på alvor når jeg er inne hos henne. Hun lytter alltid til problemet og gir gode råd eller henviser videre dersom hun mener det er grunn til det. Jeg føler meg alltid trygg når jeg går til henne og har aldri hatt en bedre fastlege! I tillegg er det mye kortere ventetid enn jeg noen gang har opplevd på et legekontor tidligere og damene som jobber på laboratoriet er helt fantastisk positive, hyggelige og ikke minst dyktige! Jeg har aldri opplevd ubehag verken ved å gå til Shagun eller de koselige damene på laboratoriet. Jeg blir i tillegg alltid møtt av et smilende ansikt i skranken.

Det er også veldig praktisk at man kan sende sms for å bestille time. Man får nesten alltid time samme dag som man bestiller. Jeg har også svært sjelden opplevd å kommet til vikar når jeg skal til Shagun, noe jeg synes er godt og betryggende når man skal til fastlegen sin.

Ser at andre har kommentert at hun kan være frekk, dette er noe jeg aldri har opplevd på de nesten fire årene jeg har hatt henne som fastlege.

Helt OK

Shagun er som overskriften sier - helt OK.
Har opplevd at hun ikke hører helt etter, og får alltid følelsen av at hun har det veldig travelt og er klar for neste pasient. De er også alltid forsinket.

De på laben er derimot helt fantastisk! En fryd å ta blodprøver!