Harald Hagen Bredvold

Autorisasjon (2019)

Harald Hagen Bredvold er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Harald Hagen Bredvold

Veldig engasjert

Harald er en veldig engasjert fastlege som tydelig bryr seg om pasientenes helse. Han tar opp ting som han ser burde gjøres noe med, og er «pushende» på en veldig positiv måte. Tar pasienten seriøst. Selv om han er på etterskudd tar han seg tid til pasienten. Takker og bukker for hjelpen under student tiden, og det er synd at jeg ikke kan fortsette å ha Harald videre!

Hører ikke på pasientens ønsker

Han kan på noen områder virke som en flink lege som har jobben sin seriøst. Men har bestemt meg for å finne en annen fastlege da han ikke er kapabel til å høre på noen annen enn sin egen mening. Han henviste meg videre fordi han trengte å vite fra noen som kunne mer på dette området enn han. Når de kom med svar han ikke likte så ser han bort fra dette. Ville ikke gått hit med noe mer alvorlig enn en forkjølelse.

Dyktig og omsorgsfull.

Ble tatt på alvor og sendt rett til sykehuset. Avgjørende for liv og helse..
Tusen takk! Trygt å ha fått en god fastlege. Lykke til videre. 🤗

Veldig fornøyd!

Var første gang hos Harald da han var vikarlege på kontoret. Har det siste året vært mye hos legen, og endte etter hvert med å bytte til han som fastlege fordi jeg var så fornøyd med oppfølgingen jeg fikk. Han er interessert og engasjert, grundig, løsningsorientert og passe laidback.

Har ikke opplevd lang ventetid på å få time og har fått raskt svar på e-konsultasjon. Kan være litt ventetid på venteværelset, men det er helt greit siden han uavhengig av forsinkelser tar seg god tid til å lytte til det du har på hjertet og aldri haster deg ut igjen av kontoret. Er flink til å forklare og stille direkte spørsmål. Han er god til å ha øyekontakt (istedenfor bare å se på pc’n) og til å skape en trygghetsfølelse. Det gjør at det er lettere å være helt åpen og oppriktig, selv med temaer som kan føles litt sensitive å snakke om. Er flink til å spørre om og følge opp ting vi har snakket om i tidligere konsultasjoner.

Er veldig fornøyd med å ha Harald som fastlege og håper han blir værende her som fastlege lenge.

Som en ekstra bonus er de andre ansatte på kontoret (de som sitter i resepsjonen, tar prøver osv.) veldig hyggelige, imøtekommende og hjelpsomme. Er ofte lang ventetid på telefon, men det går greit siden du har mulighet til å bli oppringt når det er din tur.

Flott lege!

Han lytter til deg som pasient og spør spørsmål for at både du og han kan forstå problemene bedre! Han henviser raskt om nødvendig og følger også opp etter henvisningene! Et perfekt eksemplar på en fastlege!