Carl Fredrik Dalaker

Autorisasjon (2003)

Carl Fredrik Dalaker er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Carl Fredrik Dalaker

Den verst legen

Har vært kunde i to år, og har aldri sett ham. Det værst er at du må forvente minst 30 min ventetid fra når du bestilte timen, og du blir ikke inne hos legen på mer enn 15 minutter.

5 år uten å sett han

Har hatt CARL FREDRIK DALAKER som fastlege i fem år uten å noensinne møtt han. Får kun gå til vikarier eller lignende.

Lite tillit

Jeg har hatt Herr Dalaker som fastlege så lenge jeg kan huske. Det er vel ca 10 år siden jeg traff på han personlig sist. Har kommet ut av tellingen på hvor mange ulike vikarer jeg har truffet på, dessverre med varierende kvalitet. Nå er jeg gravid for første gang og skulle til 12 ukerskontrollen i graviduke 17 (oppdaget graviditeten i uke 15) hos enda en ny vikar, han hadde ikke tid til å høre på meg, og var avvisende i forhold til mine bekymringer. Jeg fikk ikke tatt blodprøver eller målt blodtrykk. Jeg føler meg ikke ivaretatt eller trygg. Jeg syns ikke holdningen hans var passende for en fastlege. Jeg var svært skuffet da jeg gikk derfra. Jeg velger å heller gå til privat og betale en formue, enn å gå tilbake til hastelegen. Har fått dårlig inntrykk av hele kontoret, mye rot i systemet og motstridende beskjeder. I tillegg skriker kontordamene ut sykdommen din til hele venterommet, veggene er svært lite lydtett og du kan få med deg det ene og det andre mens du sitter på venterommet. Men kontordamene er som oftest hyggelig. Ikke til å anbefale. På høy tid for meg å bytte fastlege!

Flink vikarlege

Hade vikarlegen hatt egen lista, hade jag skiftat till han. Carl Fredrik är en Flink lege ellers, bara ikke tillstede, synd.

Ikke noe å juble over akkurat..

Jeg har bodd i Bergen i 4 år og aldri møtt min fastlege, flere besøk til tross. "Spøkelseslege" indeed.. Vikarene gjør en OK jobb, men jeg vil ha en lege som kjenner meg personlig og det får jeg ikke hos Cort Piil