Carl Fredrik Dalaker

Autorisasjon (2003)

Carl Fredrik Dalaker er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Carl Fredrik Dalaker

Verste

Har hatt Dalaker som lege i 4 år og har møtt han 1 gang. Han har veldig mange vikarer og man vet ikke hvem man skal til. Hadde sterk hodepine og gikk til Dalaker, løsningen jeg fikk fra han var å gå ned i vekt siden jeg var overvektig. Ingen undersøkelser. Det å få time er rene heksejakten. Et enkelt råd, styr unna.

Truffet ham én gang

Har lenge vurdert å bytte fastlege, men etter å ha lest de andre vurderingene er jeg blitt sikker i min sak. Har truffet Dalaker én gang av dem fem-seks gangene jeg har vært på Cort Piil, alltid en ny vikar med dårlig tid, så jeg føler at jeg egentlig ikke har noen fastlege. På meg virket han grei nok, men håper han skjønner at han ikke kan være fastlege for så mange.

Spøkelseslegen

Tittelen sier vel det meste. Har hatt Dalaker som fastlege i snart 3 år, men har ennå ikke sett snurten av fyren. Fins han? Har imidlertid fått vikarer, deriblant Wonder Calvin Sekgopa, som har vært OK. Men hele poenget med å ha fastlege er jo at en skal ha et godt og stabilt forhold, der legen etterhvert kjenner dine problemer og medisinske behov. Intet av det hos Cort Piil legesenter.

Når det gjelder Cort Piil legesenter, så skal jeg derfor ALDRI bruke dem mer. De er også plent umulige å nå på telefon, og det tar lang tid å få svar på epost/sms også. Null service, og veldig liten vilje til å ta i mot kritikk hva gjelder kundeservice.

Utilgjengelig

Enig med de andre vurderingene her. Har inntrykk av at han er en dyktig lege, hyggelig og lett å prate med. Jeg opplevde imidlertid at han bagatelliserte problemene mine og spøkte de bort. I tillegg syntes jeg han hadde en litt "på kanten humor", som kanskje var morsom de første gangene, men etterhvert ble det litt ubehagelig. Er lite tilgjengelig. Lang ventetid, både for å få time og for å komme inn til timen når man er der. Har byttet lege.

Flink når han veldig skjelden er der..

Av ca 15 legetimer har Dalaker vært der max 4 ganger... Bare vikarer som er der utenom 2 dager i uken...ikke alltid han er der de dagene heller. Han er litt vell kjapp med å si hva som er mitt problem og hvordan fikse det. Han har ALT for mange pasienter i forhold til hvor mye han er der, og det er utrolig irriterende. Måtte bytte for å få en lege det går an å få tak i.