Gunhild Felde

Autorisasjon (2001)

Gunhild Felde er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunhild Felde

Uinteressert i pasienten

Hun virker ofte uinteressert i det du har å si og som om hun vil ha deg ut av kontoret fortest mulig. Hun er også "kald" og er lite tillitvekkende. Hun kunne gjerne også forklart litt bedre.

Ble værende kun på listen pga dyktige vikarer

Sjeldent på jobb. Lite tillitsvekkende, har skilt på døren som sier " har du to ting må du bestille ny time" - Legger lite grunnlag for godt lege-pasient forhold. Har hatt dyktige vikarer, derfor ble jeg værende på pasientlisten lenge. Har en ekspansiv pasientliste som hun altså i liten grad betjener selv. Provoserende at listen blir tolket som popularitet i media når legen driver abortmotstand. Abortmotstanden i seg selv var nok til at jeg endelig byttet lege.

ikke tilfreds

Går sjeldent til lege. Likevel, over mange år har jeg kun truffet min fastlege 1 (2?) ganger. Har vært hos hennes vikarer som jeg har vært fornøyd med, noen av dem veldig fornøyd. Husker henne som kjølig, "ovenfra og ned" og ikke spesielt tillitsfull. Skal også sies at jeg går sjeldent til lege, og de få gangene jeg har hatt legetime har jeg som sagt i hovedsak bare truffet vikarer, slik at vi aldri har kunnet få et nært pasient- / legeforhold. Men legen skal ikke skille mellom "gode kunder" og mindre gode kunder.

Slik en god lege skal være

Vennlig, dyktig og usedvalig behagelig lege. Beste legen jeg har hatt.

Ikke psientvennlig

Legen tar mobiltelefon flere ganger mens du må sitte og vente. Legen gir veldig lite oppmerksomhet til pasienten. Hun er ikke på jobb hver dag og dermed lang venteliste.