Barbara Merethe Gillow

Autorisasjon (1994)

Barbara Merethe Gillow er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Barbara Merethe Gillow

Reservasjonslege

Stort sett dyktig allmennlege, som har svart at hun IKKE henviser til abort selv (en av de andre legene på senteret må gjøre det).

Ikke overbegeistret !

Gillow har vært min fastlege i noen år , men er dessverre svært skuffet over henne etterhvert . Mye blading i felleskatalogen , og lite kunnskapsrik om medisiner og evt. bivirkninger . Enkelte ganger har hun opptrådt direkte arrogant og uforskammet , det minste man ønsker seg når en søker hjelp . Har byttet fastlege .

Grei

Legen er grei, men det er altfor lang ventetid for vanlige legetimer! Må vente 3-4 uker på time hvis det ikke er øyeblikkelig hjelp. Byttet lege og fikk time neste uke...

Veldig hyggelig og flink lege

Dr. Gillow er den beste fastlegen jeg har hatt så langt. Hun er alltid hyggelig og spør f.eks. hvordan det går ellers, og hva jeg holder på med osv. Da jeg skulle henvises til Haukeland gikk det veldig fort, og hun er god på oppfølging, uansett hvor lenge det er mellom timene. I motsetning til tidligere leger, spør hun alltid grundig hva problemet er før hun skriver ut en resept eller erklæring. Jeg ser det er mange som ikke setter pris på det lengre nede, men det tror jeg i høyeste grad er til pasientenes egen fordel. Det er en del ventetid for å få time hos henne, men det er mer enn verdt det.

Dyktig og tar pasientane på alvor

Svært dyktig og hyggeleg. Tar problema dine på alvor og er ikkje redd for å rådføre seg med spesiallist, står verkeleg på for deg som pasient. Tar seg god tid til å lytte og hjelpe, av og til litt ventetid.