Toril Teoline Gjedrem

Autorisasjon (2008)

Toril Teoline Gjedrem er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toril Teoline Gjedrem

Veldig fornøyd

Min opplevelse med Toril har kun vært positiv, hun er en imøtekommende god fastlege.Hun er lett å snakke med, forståelsesfull og hjelpsom.

Dyktig og forståelsesfull lege

Har mye kunnskap og tar seg tid tid å høre på pasientene sine. Tar det hun hører alvorlig, med ønske om å løse problemet. Helt fantastisk lege.

Ikke til å stole på

Gjennomgående uprofesjonell lege, med null omtanke og forståelse for sine pasienter, samt stor kunnskapsmangel.

Tillitsvekkende og grundig

Er veldig fornøyd med Torill som lege.
Hun er empatisk og framstår som kunnskapsrik, uten å være redd for å si hvis det er noe hun ikke vet og vil sjekke opp i. Det vekker tillit! Hun tar seg tid til å lytte og følger opp etter konsultasjonen.
Det er veldig praktisk at legekontoret bruker elektronisk kommunikasjon når det er mulig, både til timebestillinger og tilbakemeldinger som ikke er taushetsbelagte.
Det er ofte litt ventetid før man kommer inn til timen, men det er vel normalt på et fastlegekontor.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har bare gode erfaringer med Toril. Hun tar seg tid, er grundig, vennlig og tillitvekkende. Jeg har tidligere vært litt redd for å gå til legen, har hatt fastleger som jeg opplevde som arrogante og nedlatende. Det har jeg ikke opplevd i det hele tatt her. Hun tar seg også god tid til barna mine, lytter til dem og tar dem på alvor.

Hyggelig assistent også!

Det eneste jeg har å utsette er litt lang ventetid.