Toril Teoline Gjedrem

Autorisasjon (2008)

Toril Teoline Gjedrem er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toril Teoline Gjedrem

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Gjedrem som fastlege i flere år, og er veldig fornøyd. Hun følger opp ting, lytter til pasienten og er veldig empatisk og forståelsesfull. Føler at hun bryr seg oppriktig om pasientene.

Veldig hyggelig og behjelpelige legesekretærer også!

Er en del forsinkelser, men har inntrykk av at dette gjelder for nærmest alle legekontorer.

Tålmodig og omsorgsfull

Doktor Gjedrem er så godt som alltid forsinket, men det er en pris det er vel verdt å betale! Hun tar seg ALLTID veldig god tid til meg og jeg føler meg aldri kastet ut eller avfeid. Jeg blir alltid tatt på alvor og henvist videre om hun er usikker.

For min del er det både psykiske og fysiske lidelser kombinert, men hun er flink til å skille mellom disse og tar meg alltid seriøst. Det at hun er forsinket, er åpenbart fordi hun bruker den tiden det tar på hver pasient og er mer opptatt av omsorg og å gjøre en grundig jobb enn å overholde tidsfrister. Det er definitivt verdt ventetiden.

Det er dessverre veldig kort telefontid, så om noe haster og man ikke kan bruke sms-tjenesten, kan det være litt styrete og vanskelig. De få ulempene som er, faller likevel i skyggen av hvor flink hun ellers er.

Hun strekker seg langt for pasientene og gjør alt hun kan for å gjøre en god jobb. Jeg kunne ikke tenke meg å ha en annen lege!

Pluss:
- Ekte og omsorgsfull
- Grundig
- Seriøs
- Får time på kort varsel
- Lytter til pasientene/tar dem på alvor
- Flink til å henvise

Minus
- Kort telefontid
- Alltid forsinket
- Stengt på fredager

Hyggelig og pålitelig

Lege Gjedrem er en hyggelig, kunnskapsrike og pålitelig lege. Videre, hun hører på hva pasienten sier og er er villig til å vurdere forskjellige vinkler på både årsaker og tiltak. Dette har hjulpet meg enormt.

Empatisk, imøtekommende og dyktig

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Hun tok seg tid til meg, hørte på meg, og hjalp meg på best mulig måte.

Dårlig opplevelse

Lege Toril Gjedrem er en lege som ikke har gidd meg annet en dårlige opplevelser. Hun virker sint og irritert når du kommer til time..hun vil absolutt ikke ha noe med deg og gjøre.
Man sitter gjerne alltid og venter 15 min over avtalt time.. for og ikke snakke om at eneste måten å faktisk få en time er via meldinger, som de gjerne ikke leser før dagen etterpå og gir deg en time forvarsel på en legetime..
Bytte fastlege er vell noe jeg burde gjort for veldig lenge siden