Kjetil Hagerup

Autorisasjon (1998)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Kjetil Hagerup er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

Enestående!

Kjetil har vært min og min samboers fastlege i drøye 5 år og vi er svært fornøyd. Han lytter, følger opp og tar seg god tid, både før og etter arbeidstid. Ser deg i øynene og tar et du sier på alvor. Empatisk og forståelsesfull med mye kunnskap. Nøler ikke med å henvise deg videre dersom det trengs. Stoler på meg som pasient og møter mine behov. Dersom man har behov for en telefonsamtale ringer han alltid opp for å oppklare og berolige. Han har blant annet hjulpet meg i kampen mot helseangst og henviste meg videre til Skandinavias fremste ekspert på området. Det var vanskelig for meg å bytte fastlege da jeg flyttet fra Bergen, og mine krav til den nye fastlegen er høye (!).

Fantastisk lege!

Kjetil er virkelig den beste legen jeg har hatt og møtt. Jeg føler meg ivaretatt. Som det blir nevnt i andre anmeldelser her, så føler han opp langt utenfor sin arbeidstid. Han er nøye, han lytter og bryr seg genuint om pasientene sine. Jeg blir alltid tatt seriøst. Han er flink til å berolige når egne bekymringer tar overhånd og dersom han er i tvil nøler han ikke med å rådføre seg med andre slik at du garantert får et godt svar og best mulig behandling. Vi snakket for en tid tilbake om angst og jeg tipset han om en bok. Siden dette var et tema han ville lære mer om ønsket han å lese denne. Det viser engasjement og vilje til å yte sitt beste. Jeg kan varmt anbefale Kjetil.

resepsjonen fungerer ikke like bra

forsøker å bestille time online, men bare legetimer kan bestilles online. Laboratorietime for prøver kan ikke bestilles online. Og det er umulig å komme gjennom på telefonen.Så da blir det komplett misforståelse hver gang. dobbelbooking, hvor laboratorietime oppfattes som legekonsultasjon, og laboratorietime ikke blir ført opp, selv om det lar spesifisert i merknad for online-bestilling.

online-bestilling var jo et stort framskritt, da slipper man å sitte i telefonkø, i telefon-"vinduet".
Men man forventer jo at online web-henvendelse blir plukket opp og håndtert på vanlig måte.
nå sitter jeg og lurer på noen prøveresultater, men vet ikke hvordan jeg skal henvende meg for å etterspørre disse.

Slik skal en fastlege være

Kjetil er en lege jeg har hatt i noen år nå. Han er veldig enkel å prate med, han lytter og viser mye empati. Han følger opp på nye behandlinger langt over sin arbeidstid. Han viser også kjempe god tillit og man får virkelig delta i sin egen behandling. Han har mange pasienter og litt ventetid, men en hastetime får du på dagen om det trengs.

Veldig dyktig og effektiv

Han lytter, forstår og hopper rett på sak. Veldig effektiv og behjelpelig, både med meg selv og andre familiemedlemmer som også har han som fastlege. Veldig hyggelig og man føler seg trygg og tatt alvorlig og seriøst.