Siren Haugland

Autorisasjon (1990)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Siren Haugland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

En lege du håper aldri slutter

Haugland lytter alltid svært aktivt og forsøker alltid å løse de utfordringene du har. Hun henviser gjerne videre dersom hun føler hun ikke er god nok til det du ber om. Man føler at hun bryr seg når hun lytter, og tar alle saker alvorlig. Hun er smilende og vennlig og forsøker å følge med på livet ditt ellers, i den grad det er mulig. Kort ventetid.

Svært dyktig lege

Har hatt Siren Haugland som fastlege i over femten år, og er svært fonøyd. En svært dyktig og kunnskapsrik lege, og er helt uovertruffen. Hun tar seg allltid tid til å være grundig, uansett om hun er forsinket. Og når hun er forsinket, er det heilt greit å vente, for da vet mjeg at andre får like god hjelp som meg.

Beste legen jeg har hatt

Alltid omsorgsfull, interessert og memneskelig. Meget kunnskapsrik. Takknemlig for å ha en så god fastlege, og glad for st det har vært Siren Haugland når det har vært alvorlige problemstillinger.

Beste fastlegen i Bergen

Siren er ett fantastisk menneske som du får følelsen av at virkelig bryr seg. Hun tar seg virkelig tid til deg, og det gjelder alle, derfor blir det noen ganger litt ekstra ventetid før du kommer inn, men det er vel verdt ventetiden.

Anbefales!!

Har aldri vært så fornøyd med en lege før. Siren lytter og tar seg god tid til meg hver gang! Hun passer alltid på at jeg går derfra med tilfredsstillende svar på det jeg lurer på. Anbefales på det sterkeste! :)