Siren Haugland

Autorisasjon (1990)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Siren Haugland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Anbefales!!

Har aldri vært så fornøyd med en lege før. Siren lytter og tar seg god tid til meg hver gang! Hun passer alltid på at jeg går derfra med tilfredsstillende svar på det jeg lurer på. Anbefales på det sterkeste! :)

Veldig god fastlege

Viser interesse, har god tid og følger opp eller henviser videre dersom hun ikke kan hjelpe med problemer.

Den beste legen jeg noen gang har gått til!

Hos Sirene Haugland blir du tatt hånd om faglig og mennesklig på en måte som gir deg en slik fantastisk følelse av at du betyr noe. Hun bryr seg og følger deg opp på en fantastisk måte. For Helsevesenet er hun et fyrtårn som andre leger godt kan se opp til i måten hun tar hånd om pasientene sine. Det er vanskelig med ord å beskrive den omtanken hun viser men det får det til å glede deg når du trenger å gå til lege.
Hennes omtanke virker helbredende på min helse og ikke minst føler jeg meg så trygg av hennes vurderinger da de blir nøye fulgt opp.

Kjempefornøyd !

Hun er genuin, nøyaktig og en dyktig lege. Jeg føler hun alltid har full oversikt og mye kunnskap, hun følger opp for å høre hvordan det går etter et legebesøk og jeg føler hun er oppriktig opptatt av mitt ve og vel. Det er ingenting jeg savner hos Siren som lege og skulle ønske flere innen helsepersonell var som henne.

Beste legen jeg har hatt

Har Siren som fastlege og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Hun lytter og kommer med gode råd. Hun bruker god tid og hun er veldig dyktig faglig. Kommer til å ha henne som fastlege så lenge det er mulig.