Siren Haugland

Autorisasjon (1990)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Siren Haugland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Veldig god og flink lege

Har veldig god kontant med legen Haugland, veldig flink til å kommunisere, rask og ordentlig lege. Er veldig fornøyd med henne. Hun forstår meg alltid og kan alltid hjelpe meg og gjør sitt beste.

Flytter hun, flytter jeg med..

Den beste legen jeg har møtt. Virkelig seriøs i jobben, lytter og henviser videre om nødvendig. Svært faglig dyktig, trygg på egen kompetanse og er ærlig. Ser mennesket i sin helhet og lett å prate med. Er privilegert som har henne til fastlege.

Lege til å stole på

Har brukt henne mye det siste året pga forskjellige plager og problemer. Hun lytter alltid bra etter på hva jeg har og si og har en god hukommelse på min sykdomshistorie. God oppfølging og man føler at man blir tatt på alvor uavhengig av hvor bagateliserende problemet kan være. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk dyktig og hyggelig lege!!!!

Siren Haugland er en lege jeg virkelig kan anbefale. Jeg har ikke noe å utsette på henne i løpet av de årene jeg hatt henne som lege. Hun tar pasienten seriøst, lytter, undersøker og henviser videre hvis det er behov. Hun gir tilbakemelding vedr. prøveresultat på telefon (selv langt etter kontortid). Har flyttet og derav måtte bytte lege, blir vanskelig å finne en erstatter! Eneste minuset er hun kun jobbet 2 dager i uka. Vil for øvrig også gi ros til legesekretærene som jobber der.

Den beste fastlegen jeg noengang har hatt

Resepsjonen kunne blitt bedre på å svare telefon. Haugland er tilgjengelig på kontoret to dager i uken, men de andre legene på legesenteret tilfredstiller også mine krav.
Nå som jeg flytter fra Vestlandet til Østlandet, kommer jeg til å savne dr. Haugland som fastlege. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg har vært gjennom noen fastleger i løpet av årene. Jeg synes Haugland er nøyaktig, god på videre henvisning, resepter og oppfølgning.