Siren Haugland

Autorisasjon (1990)

Siren Haugland er en av 252 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

God til tider.

Siren er en grei Lege,men synest hun er dårlig til å henvise ,må selv be om å bli henvist videre.... Kommer svært sjeldent frem på tlf,derfor sender jeg som oftes sms der en alltid kommer frem. Hun kan både ha god tid og dårlig tid,men lytter alltid til hva jeg har å si. Men virker som om hun vil gjøre alt selv,od derfor hennviser hun svært sjeldent videre vist det er noe....... slik har jeg ihvertfall opplevd det. :( synd

Profesjonell og god lege som gjør jobben sin til fulle.

Profesjonell og god lege som gjør jobben sin til fulle.

Kombinerer faglig kunnskap og menneskelig innsikt på en svært god måte

Siren Haugland har en unik evne til å sette seg inn i pasientenes situasjon og hjelpe dem der de er, ved hjelp av både faglig kunnskap og menneskelig innsikt. Dette er ikke minst viktig ved sammensatte helseplager innen det psykiske og psykosomatiske feltet, som jeg har slitt med. Haugland tar seg tid til den enkelte pasient, samtidig som hun også er effektiv og får ting gjort. Selv har jeg fått mye bedre hjelp av henne enn jeg noen gang tidligere har fått av en lege.

Veldig sympatisk lege

Tar seg god tid og henviser videre dersom hun er usikker på noe. Føler meg i gode hender og blir tatt på alvor.

flink lege

har ingen negativt og si om legen. men det er vanskelig og komme igjennom på telefon