Siren Haugland

Autorisasjon (1990)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Siren Haugland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Siren Haugland

Den beste legen jeg har hatt

Siren er bare helt fantastisk!!! Jeg har aldri følt meg så sett og hørt som når jeg har vært hos henne. Jeg er student i Bergen og skal bare bo her i 3 år, så det frister å fly til Bergen bare for å kunne beholde henne som fastlege så lenge hun holder på!

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Siren er helt fantastisk ! Hun viser at hun virkelig bryr seg om ditt ve og vel som pasient, og har utrolig mye kunnskap! Helt fantastisk ! Anbefales på det sterkeste!

Den best tenkelige lege!

Siren er til å anbefale på det sterkeste. Jeg gleder meg hver gang jeg skal til henne! Hun bryr seg virkelig om sine pasienter! En gang ringte hun meg noen dager etter jeg var der, fordi hun kom på enda mer informasjon om hva vi hadde snakket om. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Siren er best, ingen protest!

Siren er gull!

Hun lytter, ser hele deg, har tillit og er faglig dyktig. Jeg er så takknemlig for å ha Siren Haugland som fastlege og gir henne ikke fra meg før jeg må :-)

Beste fastlege jeg har hatt

Jeg liker hun veldig godt. Hun er veldig god å lytte og det ser alltid ut at hun husker sine pasienter selvom vi står jo 800 stk på listen. Hun tar ting på alvor og det er lett å få seg en time. Trenger ikke å vente på telefonen mer enn 2-3 minutter. Hun bruker nok tid på meg og jeg får alltid svar på mine spørsmål. Jeg er meget fornøyd.