Kari Bach Landro

Autorisasjon (1997)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kari Bach Landro er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Bach Landro

Den beste legen jeg har hatt

Begynte hos Kari Bach Landro før hun begynte på Olsvik legesenter og jeg går til henne enda. Jeg føler meg alltid godt mottatt når jeg kommer til henne. Hun tar seg god tid til både undersøkelser og til å høre på hva pasienten har og si. jeg kommer aldri til å bytte lege.

Tillitsfull

Hatt Landro som lege rundt 7/8 år. Jeg føler hun lytter og bruker god tid på pasientene sine.
Jeg har slitt med masse de siste 20 år også av psykisk art....så viktig få en lege som hører på deg og tar deg på alvor. Inngir tillit.
Dessverre er det siste året blitt nærmest umulig få time når 1 blir syk å trenger det. Kommer ofte til turnuslegen og ikke min fastlege. Dette har jeg påpekt til legen min når jeg har hatt time...men også til personal i skranken. Hva er vits ha fastlege..du er syk...og får time om 3 til 4 uker? Da har de altfor mange pasienter. Ser idag at Olsvik legesenter er fullt. Jeg er fornøyd med Kari...men vurderer sterkt Solplassen legesenter som jeg hadde for over 10 år siden. 1 lege. Men dyktig og du kommer alltid til om du er syk og trenger lege. Olsvik er flink å henvise deg til Loddefjord legevakt.

ikke den beste legen jeg har hatt

Legen har en behagelig fremtreden og hyggelig tone.
Oppleves som for lite nøye og lite grundig i sin undersøkelse av pasienten.
Noe vag i sine tilbakemeldinger og vurderinger .

Dyktig lege :D

En dytkig lege som virker som hun har god kompentanse. Hatt henne i flere år og kan trygt anbefale henne til andre. En behagelig lege som er lett å snakke med og kan stille spørsmål om andre medisinske ting som jeg lurer på. Tar seg tid til å lytte og jeg føler hun bryr seg om pasienten.

Litt for kjapp

Er altfor rask til å skrive ut resepter uten egentlig å finne ut av problemet eller å lytte til pasienten. Da jeg kom på apoteket med resepten spurte de meg mer ut om problemet enn det legen gjorde, litt rart.
Litt for travel og virker ikke som hun bryr seg så veldig om pasienten.