Kari Bach Landro

Autorisasjon (1997)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kari Bach Landro er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Bach Landro

Fantastisk

Empatisk og forståelsesfull. Har tatt seg god tid med meg både i samtaler og undersøkelser. Anbefales på det varmeste.

Vanskelig å komme til

Sier lite, jeg komm alltid med konkret problem så jeg fikk løsning på. Har ikke sett henne på lenge, for de siste gangene ble jeg undersøkt alene av legestudent, som gikk til henne for konsultasjon.
Men forferdelig vanskelig å få bestillt time hos Olsvik Legesenter.
De annonseree med å kunne bestille timer via sms (det testet en gang, var den beste måten fram til nå; fikk svar med en gang); via e-post (det har gått 2 uker og forstatt ingen svar) og via tlf...kø, kø, kø eller ute til lunsj, eller stengt...osv osv...

Meget dyktig

Dr Landro er meget dyktig og tålmodig lege. (Leger behøver ikke å snakke mye til pasienter. Det er viktigst at legene lytter og hjelper effektivt.)
Hun er en perfekt lege for meg. Eneste ulempe: noen ganger må man vente flere dager for å få time.

Dårlig på kommunikasjon

Var hos hun med min datter på tre år og hun sa ikke et ord til barnet mens vi var der... Litt greit å snakke litt til pasienten også da og ikke bare mammaen.

Ikke en lege som kan annbefales

En lege som ikke jeg kan annbefale, hun er mer opptatt å skrive på pc og se på klokken enn å snakke med sin pasient. Hun sa en gang for mye at vi måtte ta det neste gang for tiden var ute.Får ikke noe tillit til henne.