Birgitte Fos Lundekvam

Autorisasjon (1987)

Oasen legesenter DA Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ...
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Birgitte Fos Lundekvam er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Birgitte Fos Lundekvam

Hastverk og bryr seg lite

Har veldig dårlig tid til pasientene, bryr seg lite om symptomene, kjenner ikke til bivirkninger fra medisinene som står som vanlige, kjenner ikke til eller ikke er interessert i å finne passende behandling.

Beste legen eg har hatt

Virkelig flink lege. Tar seg god tid til pasientene sine og lytter til det du har å sei. Spør også alltid til slutt om det er noko anna du lurer på. Blid og hyggelig dame.

Hyggelig, men diagnostisering må du gjøre selv!

Birgitte er stort sett smilende og hyggelig som vesen.
Dessverre er hun svært lite flink til å tenke 'ute av boksen' og engasjere seg i å finne ut av pasientens medisinske behov dersom mer sammensatte eller komplekse. Hun holder seg lite oppdatert på forskningsfronten, og stoler ofte blindt på blodprøveresultater. Og har lett for å avskrive pasientens symptomer dersom disse ikke stemmer med bildet dannet av resultatene uten å ta initiativ til å undersøke videre for å avdekke hva symptomene skyldes.
I tillegg tar hun seg lite tid til å lytte til pasienten, og du føler deg ofte feiet ut døren så fort du setter foten innenfor.
Ikke velg denne legen dersom du har andre behov enn sporadiske antibiotikakurer e.l.!!

Anbefales på det sterkeste!

Var hos Birgitte Fos Lundekvam i dag for første gang. For en hyggelig opplevelse! Hun var skikkelig blid og hyggelig! I tillegg var hun kunnskapsrik og flink! Hun virket oppriktig interessert og lyttet til det jeg hadde på hjertet. Kom med gode forslag og jeg følte meg ivaretatt på en måte jeg sjeldent har følt når jeg har vært til lege. Er virkelig glad jeg har fått plass hos henne. Tusen takk!
I tillegg var øvrig personell på legekontor og laboratorium veldig hyggelige og hjelpsomme.

Utolig dyktig lege!

En lege som absolutt tar seg tid til pasienten.
Flin & dyktig på de fleste områder.Og ikke minst svært hyggelig/hjelpsom!
Meget godt fornøyd med denn lege!!