Silje Elisabeth Pedersen

Autorisasjon (2007)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Silje Elisabeth Pedersen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Silje Elisabeth Pedersen

Flink og effektiv

Utrolig flink lege som tar seg tid, er seriøs og er veldig forståelsesfull. Jeg har 100 % tillit til Silje, hun har kvaliteter som egner seg veldig godt for et legeyrke. Savner henne alltid når hun er borte fra permisjon.

Helt enestående!

Silje er den første legen jeg har følt 100% tillitt til. Hun er fantastisk med barna mine og tar seg god tid. Anbefaler henne på det sterkeste!

uinteressert

Det var lett å få time så det går på plusskontoen. Ved forrige legetime var også Silje normalt imøtekommende.
Men siste gang virket hun uinteressert og brøt i tillegg tilliten grovt. Hun ba meg komme tilbake for neste time på et tidspunkt hun har gått ut I permisjon, uten å informere meg om dette.

Fantastisk lege

Silje er slik en fastlege skal være. Jeg har full tillit og åpenhet med henne, hun er faglig dyktig, henviser videre, tar alle forespørsler på alvor. Vil aldri bytte!

Kommer aldri til å bytte til en annen fastlege

Jeg har hatt Silje som fastlege i mange år, helt fra hun startet etter endt skolegang. Hun er veldig dyktig og tar pasienten på alvor. Hun er flink til å lytte og til å henvise videre til nærmere utredning ved behov for dette. I mitt tilfelle ble jeg henvist til riktig spesialist etter en enkelt legetime hos Silje hvor jeg fikk diagnosen hun mistenkte at jeg kunne ha-for andre har det tatt opptil ti år å få stilt den samme diagnosen. Jeg har vært mye hos ulike leger opp gjennom årene, men ingen har kunnet måle seg med den tryggheten jeg føler hos Silje.