Lynn Merethe Oppedal

Autorisasjon (2008)

Stokka legesenter Telefonnummer51 84 21 2151 84 21 ...
Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger
Lynn Merethe Oppedal er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lynn Merethe Oppedal

En veldig god lege for deg som ønsker å føle deg trygg på legen din.

Hun er en kjempeflink lege, som kommer med mange gode løsninger på ting, og hun tilbyr virkelig den hjelpen man trenger. Hun er lett og snakke med, og hun tar seg alltid tid til å finne ut av alle detaljer. Hun er en rolig og avslappet person, som hvertfall gir meg trygghet, når ting ikke er som de skal. Hos henne er det heller ikke vanskelig å få kommet på kort varsel, det lengste jeg har ventet fra jeg ringte er en uke, og da sa jeg selv at det ikke var noe som hastet.
Kan være enig i kommentarene om at det noen ganger kan bli litt ventetid, men for meg er det absolutt verdt det.

Godt fornøyd

Legekontoret tar imot timebestillinger via internett og SMS. Jeg har fått rask tilbakemelding i disse kanalene, og fått time innen akseptabel tid (fra 1-2 dager til en uke). Når jeg har hatt time, har jeg kommet noenlunde presist inn, og det har ikke vært nevneverdig kø for betaling e.l. Min opplevelse er at legen har tatt meg på alvor, lyttet til meg og gjort skikkelige undersøkelser. Jeg har også fått gjort et mindre kirurgisk inngrep raskt og effektivt og uten noen problemer i ettertid. Da jeg fikk gjort dette, forklarte legen meg godt det som skulle skje, noe som var betryggende.

Virkelig en flink empatisk og meget omsorgsfull lege

Kan på det varmeste anbefale denne legen. En meget behagelig og sympatisk ung lege som jeg føler gjør sitt ytterste for å hjelpe og behandle på best mulig måte. Meget flink å lytte og man føler seg forstått og ivaretatt av en person som vil en vel. Har brukt danmarksplass legesenter i mange år og er imponert over den generelle omsorgen man møter der.

Uproffesjonell

Lytter ikke aktivt. Tar seg ikke god tid. Virker veldig uerfaren. Ved alle mine kosultasjoner har hun nevnt at "i dag har jeg litt dårlig tid". Lang ventetid på kontoret. Vil ikke anbefale denne legen.

Dyktig og omsorgsfull

Hun tar seg tid, også utover den oppsatte tiden, noe som gjør at man noen ganger også må vente med å komme inn. Men når man først har kommet inn, så lytter hun, og tar ting på alvor. God tone.