Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Autorisasjon (2009)

Margarette de Jesus Pinto dos Santos er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Fantastisk!

Dos santos og de andre legene samt helsesekretærene og jentene som tar blodprøver er helt utrolig flinke og godhjerta! Dos Santos er den beste fastlegen jeg har hatt, hun er empatisk og tøff og hun er ikke redd for å henvise deg videre om du trenger/ønsker det. 5 stjerner

En meget dyktig fastlege.

Dyktig lege som følger deg opp. Gir god informasjon på et lett språk om medisinske forhold. Henviser videre når det trengs. Er forståelsesfull og støttende. Er behagelig å være rundt og stresser ikke. Svarer også raskt i Pasientsky, gjerne samme dag. Profesjonell i væremåten.

Empatisk, effektiv og imøtekommende

Margarette er enestående, dyktig, hyggelig og alltid forståelsesfull. Setter grenser, men etter mitt inntrykk for å ivareta pasienten.

Styr unna!

Har hatt god erfaring med Brynsenglegene fra tidligere, og da jeg fikk se at hun hadde gode reviews valgte jeg henne som ny fastlege.

Skuffelsen og sjokket ble stor da jeg ankom, og fikk veldig dårlig inntrykk. Lite til null empati, og veldig dømmende.

Har hatt familie lege i alle de år, men som jeg følte ikke hørte på eller forstod meg. Byttet med tanke på at jeg nå bor i Oslo, og at jeg trengte en som virkelig bryr seg om sine pasienter og er en god lytter.

Hun er kanskje en god lege, men en som utviser omtanke, empati, og forståelse for de som trenger det får hun stryk karakter.

Veldig trist at Brynsenglegene har forfalt såpass.

God lege, men ikke for alle

Kunnskapsrik lege som er snill og høflig, men veldig streng med sykemeldinger. Selv når det virkelig trengs.

Hvis du trenger en lege som kan mye og er høflig, men ikke gir deg sykemelding fordi du ser litt i grei form når du er der, men når du egentlig ikke kan jobbe pga. Fysisk hardt arbeid da er dette legen for deg.