Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Autorisasjon (2009)

Margarette de Jesus Pinto dos Santos er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Skriver ikke ut A-Preparater

Jeg byttet over til denne fastlegen etter å ha lest mange positive tilbakemeldinger. Jeg så frem til en time med denne fantastiske legen der jeg skulle få forklare situasjonen min hos en lege som kanskje kunne forstå.
Det jeg blir møtt med er en ung kvinne som bak et falskt smil ikke engang klarte å presentere seg. Hun begynner å lese journalen min fra min gammle lege og noe av det absolutt første hun sier er: jaha, disse medikamentene liker jeg ikke og skriver ikke dette ut sånn uten videre.
Jeg ble mild sagt ganskje sjokkert over en slik tilbakemelding på preparater jeg har tatt i en 8 års periode....
Det er mulig hun er en dyktig lege på mange felt, men empati har hun ikke og det å i det hele tatt komme med en slik uttalelse vitner om ekstrem uerfarenhet! Når man sliter slik jeg gjør etter å ha blitt sprengt i en arbeidsulykke så føler man ikke akkurat at man blir tatt veldig seriøst og jeg derimot er veldig glad denne medisinen finnes for uten denne medisinen så klarer ikke jeg stå opp på morningen...
Så dersom du er en pasient som trenger noe sterkere enn paracet så styr unna denne legen!

Superfornøyd!

Jeg har gått til Margarete i et par år og er veldig fornøyd. Hun tar seg alltid god tid til meg, er flink til å lytte og stille spørsmål. Hun er rask i fh.t. å sende henvisninger, følge opp prøvesvar osv. Det er også lett å få time hos henne. Er generelt svært fornøyd med legekontoret som helhet. De i resepsjonen og på lab'en er alltid veldig hyggelige og behjelpelige. Har ved flere anledninger opplevd at de yter service utover det som er forventet. Jeg kan anbefale Margarete og legekontoret på det varmeste.

Dyktig, interessert og behagelig

Som travel forretningsmann, og pasient med inoperabel hjertelidelse er jeg avhengig av trygg veiledning og oppfølging av en lege jeg har tillit til. Hun gir meg den oppfølging som er nødvendig for at jeg føler jeg lever etter forholdene trygt, og i den situasjon jeg er allikevel kan fortsette i mitt arbeide. En dyktig og flott lege :-))

Anbefales på det varmeste!

Meget hyggelig og kunnskapsrik lege fra det beste legekontoret i byen! jeg har gått til Dos Santos i et par år og er meget fornøyd.

Veldig fornøyd

Hun er en av de beste legene jeg har hatt (hun overtok for den andre gode legen jeg har hatt). Det går ann å ta opp det man vil, og når nyhetene er dårlige tar hun seg tid til å ringe etter arbeidstid for å fortelle/snakke om det. Humor har hun også, men tilpasser seg nok den hun snakker med, spøker du, spøker hun tilbake.